sâmbătă, aprilie 25

Servicio = țeapă

   Am intrat în epoca telefoanelor inteligente cu un HTC, care la un moment dat n-a mai reușit să facă față cerințelor mele. Astfel că l-am înlocuit cu un minunat LG Nexus 5. M-am scremut și m-am scormonit în cur pentru telefonul acela. Am pus ban lângă ban în timp ce prospectam piața. Căutam detalii despre toate telefoanele existente în oferta magazinelor din momentul respectiv, căutam review-uri pe net, păreri, probleme frecvente. Până la urmă am hotărât să iau Nexus-ul.
   Cu suficient de multe bug-uri marca google, telefonul s-a comportat relativ bine, până în momentul în care am vrut eu să fac un pustiu de bine și din dorința de a ajuta un pacient am dat 543562 de telefoane într-o zi. După cel de-al 543562-lea apel, mulțumit că am rezolvat problema, am vrut să bag telefonul înapoi în buzunar, însă nu l-am nimerit. Așa că telefonul a căzut pe asfalt cu clapeta husei deschisă și așa am reușit să-i sparg Gorilla Glass.
   Căutând un service unde să-l repar, am ajuns la nenorociții de Sevicio. Angajații Servicio m-au asigurat că ei nu utilizează decât componente originale și că prețul de 500 de lei cerut pentru a-mi schimba Gorilla Glass-ul cu tot cu display reprezintă contravaloarea unei piese 100% originale. La vremea respectivă susțineau că „nu se pot face de râs folosind piese contrafăcute”.
   La 2 zile după ce mi-au montat noul display am constatat că rama lui deja se crăpase! Asta deși îmbrăcasem telefonul în perne! O săptămână mai târziu display-ul deja începuse să-și arate limitările: culori șterse și screen-bleed.
   Furios, m-am întors la Servicio. Foarte amabili, mi-au explicat că nu e vina lor. Mult mai amabil decât ei, le-am explicat că nici vina mea nu e! Iar un display ce a fost folosit doar o săptămână nu are cum să se comporte în halul acela. Cum eu am fost mai amabil decât ei, mi-au înlocuit iar display-ul! Când mi-au înapoiat telefonul am instalat o aplicație pentru testarea ecranului. În mijlocul ecranului aveam pixeli lenți, rămâneau în urmă cu o secundă față de ceilalți. Cam vreo 35-50 de pixeli pe centrul ecranului. I-am arătat imediat asta „inginerului”. A aberat el o vreme, că e de la aplicație, că e de la PLM-n primejdie, că e de la radiația solară, că e de la zei și dumnezei…
   Sătul de scuzele penibile pe care mi le ofereau și nefiind în stare să fiu din nou „amabil”, am acceptat noul display și am plecat. Mă gândeam că aș putea să dau și eu o țeapă mai departe și să-l vând susținând că are garanția valabilă. Dar… nu m-a lăsat inima. Mă tot gândeam că poate-și investește altul ultimul ban pentru telefonul meu reparat prost cu piese contrafăcute de către „specialiștii” de la Servicio.
   Display-ul a funcționat încă câteva zile după ce a expirat garanția ce mi-o oferiseră „specialiștii” de la Servicio. Acum display-ul nu mai răspunde la comenzi.

   Mulțumeeeeeeeeesc Servicio! 

2 comentarii:

Ovidiu Z. spunea...

Pune-i o protecție de sticlă temperată pe deasupra, ajută mai mult decât husa!
Despre service-uri no name, mai bine schimbi telefonul :D

armin spunea...

Am ajuns și eu la concluzia asta! Dar după ce am dat banii!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori