sâmbătă, octombrie 4

BCR o suge

   Băncile sunt cele mai profitabile afaceri. Ce poate fi mai profitabil decât să vinzi bani? Cum să nu poți scoate profit din așa ceva??
   Noi ne chinuim de la începutul anului să facem rost de ceva fonduri ca să putem plăti TVA-ul plus adaosul comercial pentru a achiziționa un soft capabil de a fuziona imaginile provenite de la CT și RMN. Extrem de util în tratarea cancerelor. Dar bani nu avem… pentru că… motive.
   Îndrumați și ajutați de contabilitatea UMF-ului am ajuns cu miloaga la BCR: „stimate BCR, te rugăm frumos… ne punem în genunchi… ți-o sugem… cam tot ce vrei tu, dar dă-ne și nouă 5000 EUR ca să ne putem face achiziția” – cam așa a sunat cererea înaintată către BCR.
   Răspunsul l-am primit imediat: „Cu siguranță că vă dăm… Noi vrem să participăm activ la prelungirea vieții bolnavilor de cancer (cine știe, poate unii sunt clienți BCR?)” Am fost extrem de entuziasmați… Și am așteptat… și apoi am mai așteptat un pic… și încă un pic… Până când s-au făcut 3 luni de la răspunsul primit. Și abia atunci ne-au spus: „Da, vă dăm 3000… de LEI!”
   3000 LEI? Cam ce morții tăi vrei să fac cu 3000 de LEI?! Mi-ai promis 5000 EUR, valoarea TVA-ului Pontesc și a adaosului comercial și acum îmi dai 3000 de LEI? Mi-ai blocat banii pe achiziții și acum îmi spui că nu-mi dai?
   Moment în care contabila șefă a chemat reprezentanții băncii la o scurtă rundă de negocieri. De cum i-au intrat în birou le-a pus în vedere că UMF-ul are conturile cele mai pline în banca lor de tot căcatul. Imediat după le-a pus în față actele semnate de toți rectorii și prorectorii Universității în care scria că-și mută banii la altă bancă! Le-a luat fix 0,0483 secunde ca să-și amintească că de fapt 3000 de LEI este suma minimă pe care ne-o pot oferi drept sponsorizare!””
   Pentru ca mai apoi să citesc că o angajată a lor are nevoie de 15000 EUR… de ce? Citez: „Are nevoie de 15.000 de euro Ca să poată participa la maratonul din Antarctica şi să le ofere copiilor bolnavi de cancer o nouă speranţă, Adriana Istrate are nevoie de 15.000 de euro, bani necesari pentru taxa de înscriere, transport, asigurare, echipament şi cazare.

   Să… vă… FUT! Nenorociților.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori