sâmbătă, iunie 7

Mizerii marca Carrefour

   Am mai scris o dată despre astfel de probleme. Aparent nu a fost un incident izolat... și nimeni nu s-ar fi așteptat să fie.
   Am încercat să-mi cumpăr o pereche de pantalon de ciclism. Am verificat foarte bine prețul la raft: 44 lei. Probabil n-am ajuns suficient de repede cu ei la casă, pentru că între timp prețul a devenit 68 de lei. Dat fiind faptul că în urma mea mai așteptau câțiva clienți nu am pus-o pe domnița casieră să anuleze tot bonul, am plătit suma facturată și apoi am mers direct la serviciul clienți și mi-am cerut banii înapoi.
   Cei de acolo nu au stat prea mult la discuții cu mine... mi-au returnat imediat banii. Dar... având în vedere că e a doua oară când mi se întâmplă... am decis să-i fut în gură de francezi nenorociți.
   O inițiativă foarte bună a celor de la ANPC a fost aceea de a accepta plângeri online, prin mail. Tocmai am depus o plângere împotriva lor... sunt curios ce are să se întâmple.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori