vineri, mai 23

25 Mai

   Ziua de duminică, 25 Mai, e tot mai aproape iar eu tot nu știu cu cine ar trebui să votez. Am auzit vag câteva voci care spun că rezultatul acestor alegeri va influența puternic candidații pentru alegerile prezidențiale, deci votul va fi unul cu greutate dublă. N-aș vrea să-l văd pe tov. dr. Victor pe buletinele de vot.
   Deci un singur lucru îmi era clar înainte de alegeri, cu PSD, sau cum or decide tovarășii, hoții de acolo, n-am să votez niciodată. Dacă am de ales între ei și un rău ceva mai mic – să zicem Vadim – prefer să ștampilez tot buletinul.
   Am găsit următorul site – LINK. Am răspuns unui set de întrebări și ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că la final nu mi-a cerut adresa de mail ca să-mi afișeze rezultatele.



   Marea problemă este că, dacă ar fi să dau crezare rezultatelor, eu ar trebui să votez cu PNL-ul… ori eu n-o să votez aproximativ niciodată cu PNL-ul… pentru că USL și pentru că Crin. NEXT!
   Următoarea opțiune recomandată de site este numitul Costea Peter. Un independent? Asta sună foarte bine. Mă gândeam de ceva vreme să votez cu un independent. Dar după ce i-am vizitat site-ul am rămas profund dezamăgit… domnul Costea este un puternic opozant al căsătoriilor între persoanele de același sex. Ca să nu mai vorbesc de faptul că Dumnezeu apare în moto-ul său… plus costumul cu 2 numere mai mare… NEXT!
   PMP?! Elena Udrea? Băsescu? Totuși, în era Pontină, Băse a reprezentat un mare ghimpe-n coastele tovarășilor, hoților… ceea ce nu poate decât să mă bucure extrem de mult. Dar, oare pentru asta ar trebui să uit toate hoțiile lor?? NU!
   UDMR? Eu am crescut în Ardeal… Ardealul e Pământ Românesc… NICIODATĂ!
   PNL-ul lui Blaga? Nici nu știam că mai există…

   Ar rămâne totuși Forța Civică… Sau să ștampilez tot buletinul… Sunt încă nohotărât.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori