duminică, decembrie 8

De ce emag?

   Într-o vreme, nu de mult, mă răzvrătisem împotriva lui emag. Aveau prețuri prea mari și începusem să cred că merită să aștept două-trei zile ca să-mi vină produsul de la furnizor. Dar recent, m-am lovit de o problemă… eu chiar nu știam de chestia asta, credeam că emag-ul sunt mai bulangii și țin ei prețurile sus că așa vor ei…
   Am vrut un alt mouse wireles. Am găsit o marcă cam no-name, dar mi se părea a fi ok, pentru că mai avusesem un mouse de la aceeași firmă și a rezistat destul de bine. Am efectuat un scurt sărci pe internet și am găsit cel mai mic preț la cei de la PCFun, aka PCGarage. L-am comandat, am mers la sediul lor și l-am ridicat.
   Ajung cu el acasă și constat că este construit extrem de prost. Dar extreeeem de prost. Este prevăzut cu un buton dpi, pentru controlul rezoluției care e poziționat fix pe burta mouse-ului. Adică când clickez acționez și butonul dpi. Îmi zic în gând… „căcat!” Îl bag înapoi în cutie ca să-l returnez.
   Ajung din nou la depozit, sunt întâmpinat de un domn extrem de plictisit. Îi recit problema și-mi spune franc că nu-mi returnează nici un ban. De ce? Pentru că eu am cumpărat produsul printr-un anume „comerț la distanță” iar ei nu sunt obligați să-mi returneze nici un leu.
   Zdrang! Nu știam asta!!! Dar acum știu…

   Ce a urmat după? Plângere la ANPC (cu șanse minime de rezolvare favorabilă mie) iar de azi înainte sunt fan emag! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori