luni, octombrie 14

Cum să ruinezi o mașină

   Am avut ocazia de a mă urca într-un 208 nou-nouț. Mașina e chiar faină… arată bine și are câteva inovații destul de interesante. E cam mică și înghesuită, dar altfel arată foarte bine!
   Însă… este o mașină ruinată! Pentru mine, 208-ul practic… nu mai există! E ruinată! Bravo Peugeot, ați reușit din nou!
   M-am urcat în dreapta… deh, doctor’s orders… m-am minunat de cât de frumos arată interiorul, am privit atent culorile ce personalizează ceasurile de bord… am admirat consola centrală ce conține o tabletă tactilă care include radioul și computerul de bord…
iar apoi am încercat să-mi pun centura de siguranță…
   Am prins centura și am început să trag de ea… și trăgeam… și trăgeam… și trăgeam… și nu găseam piesa metalică cu care se fixează centura! Nu era pe nicăieri! Am analizat bine centura… cârligul acela nu era pe nicăieri! M-am uitat mai bine… și atunci am observat că-i lipsește acea mică capsă de plastic a cărei scop este să țină cârligul sus, la nivelul umărului, ca să-l poți atașa rapid. Fără acea capsă cârligul căzuse, între scaun și stâlpul din dreapta, până acolo unde este centura ancorată de caroserie. Și astfel, a trebuit să bag mâna printre scaun și stâlp ca să recuperez cârligul!

   Peugeot 208 e o mașină ruinată!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori