sâmbătă, septembrie 7

Permiteți-mi să vă dau banii mei

   M-am dus azi la cumpărături. La primele ore ale dimineții… așa se întâmplă când nu petreci cu o seară înainte. Cum sunt un fan al cumpărăturilor, am intrat în magazin, m-am învârtit împingând căruciorul printre rafturi… am pus în el tot ce-mi trebuia… am mers până la o casă aproape de intrare… am plătit și am ieșit. Timpul petrecut în magazin… 37 de minute! Like a BOSS!
   În timp ce împingeam căruciorul spre Silver mă oprește un domn în vârstă, cu părul cărunt, și mă întreabă dacă nu cumva am de gând să decontez bonul de la casă, iar dacă nu… să i-l dau lui!

   Mă ce e asta? O nouă metodă de a face bani?! La ce-l folosește? E cineva, pe undeva care decontează astfel de bonuri?? Îl folosește ca să scoată bani din firmă? Care e explicația… și mai ales… cum s-a gândit el că eu mi-am cheltuit banii, iar apoi îi dau pur și simplu bonul meu, ca să-i între lui bani în buzunar... așa, fără nici un beneficiu pentru mine?! Dar ce? Banii cresc în pomi?!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori