marți, septembrie 10

Lucruri simple

   Acum vreo… mulți ani… mă supăram mereu când eram forțat să dorm după-amiaza. Mi se părea că pierd timp prețios… timp ce aș putea să-l folosesc jucându-mă!
   Dar anii au trecut… și acum mi-aș dori să mai pot dormi în mijlocul zilei, dar nu prea mai pot, pentru că dacă fac asta, pierd timp prețios… timp pe care, după spusele șefului-doctor aș putea să-l petrec lucrând!
   Dar cum știm deja că nu este luni în fiecare zi, am reușit să prind o zi mai liberă, am mers acasă și m-am trântit direct în pat!
   Am dormit liniștit o vreme, iar apoi m-am întors de pe o parte pe cealaltă… moment în care am auzit cum a căzut ceva din patul meu, jos pe parchet. Judecând după zona din care a venit sunetul, mi-am dat seama că chestia aia căzuse fix de sub mine, de undeva din saltea… sau… din vreo stinghie a patului.
   Somnul de amiază s-a încheiat curând după… pentru că muream de curiozitate! Am luat lanterna și am cercetat cu atenție zona de sub pat. Înafară de câteva fire de praf… rătăcite… am găsit o monedă de 10 bani!!!


   HA ! Patul meu mă plătește pentru că dorm în el! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori