joi, septembrie 19

Când trăiești

   Sub deviza „noi gândim, nu muncim”… se făcea că azi rearanjam rafturile pe care doctorul șef își ține toate cele necesare într-un cabinet medical. Plăci de polistiren extrudat, fire de flodor, bucăți de plumb, vată, seringi, prezervative… și alte lucruri fără de care un cabinet nu poate funcționa. Ascunsă printre cutii goale am găsit un spray cu Lidocaină – un anestetic local, folosit de dentiști… pe mine mă foarte enervează pentru ca n-are nici un efect asupra mea.
   Acum… sunt multe lucruri ce pot fi făcute cu un astfel de spray. O anestezie locală înainte de o injecție subcutanată, spre exemplu. Dar acest produs a fost realizat pentru așa ceva… ideea este să-l folosești într-un mod cât mai inventiv. Și stăteam eu cu spray-ul într-o mână, cu cealaltă îmi susțineam bărbia și căutam soluții… Covrigei cu Lidocaină? Prea banal… Cafea cu Lidocaină? Cafeină cu Lidocaină? Nu-i o idee tocmai bună… Lidocaină în miere? Neah, e prea densă, nu o să fie asimilată…
   Și cam în momentul ăla mi-a trecut prin fața ochilor un țânțar… Ei bine…


   Și nu mi-am dat în ochi decât de 3 ori înainte să-l prind!!! Iar cabinetul nici nu a mirosit a Lidocaină decât vreo 30 de minute… pentru că am deschis ușa și un geam.


   Pentru că dacă îţi trăiești viața urmând „regulile” ai să te plictisești și n-o să ai nimic interesant de povestit! Și pentru că Lidocaina nu-i scumpă… Sticky-note: în drum spre spital, mâine, trebuie neapărat să iau niște Lidocaină!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori