sâmbătă, decembrie 1

Simplu, Vodafone!

     Pentru că ne doare-n apropo de clienți!
   Deschid prin a spune că sunt client al concurenţei Vodafone de mai bine de 11 ani și niciodată nu am avut probleme legate de serviciul de telefonie mobilă! Asta până când am preluat o cartelă Vodafone!
   Povestea sună cam așa: mătușa mea, regretata doamnă Nicolae… sau mai simplu, Nani, cum îi spuneam noi, a trecut în neființă lăsând în urmă un abonament la cei de la Vodafone. După cele lumești, am luat ultima factură, m-am dus la reprezentanţa Vodafone situată în București, pe bulevardul Iuliu Maniu numărul 160, la parterul blocului I, am plătit factura, iar apoi am vorbit cu un anumit domn Sorin, căruia i-am prezentat situația și l-am întrebat dacă pot să convertesc abonamentul la cartelă preplătită. Am ales aceasta opțiune pentru că după decesul mătușii mele, rudele și prietenii apropiați ai lui Nani au continuat să sune pe numărul ei, nu puteam să-l închid, nu?
   Și i-am explicat domnului Sorin problema, tipul a fost foarte receptiv, mi-a făcut o copie după certificatul de deces și după buletinul meu, mi-a cerut un număr de telefon și mi-a comunicat că în maximum patru zile lucrătoare se va realiza migrarea la cartela. Am plecat fericit! Chiar mă miram că totul a decurs așa de ușor și fără nici un fel de probleme, hârţogăraie și alte prostii.
   Doar că… la câteva ore după, am constatat cu stupoare că serviciul de telefonie mobilă fusese deconectat. Am încercat imediat să sun pe numărul lui Nani, doar ca să primesc mesajul acela sec: „numărul apelat nu este alocat” ! Superb!
   Inițial am crezut că nu o să dureze decât câteva ore, maximum o zi. Dar totul a durat mult mai mult! Așa de mult încât rudele și prietenii au început să mă sune pe mine și să mă ia la întrebări: „ce s-a întâmplat cu numărul de telefon? de ce apare ca fiind deconectat?” Vă dați seama că într-o astfel de situație concluziile ce le trag niște oameni însetați de moștenire sunt foarte seci! La ce poate să se gândească un neavenit care mă sună din cinci în cinci minute să mă întrebe dacă am deschis testamentul? Vă imaginați situația în care am fost pus eu în faţa familiei dar mai ales în faţa rudelor și prietenilor apropiați ai lui Nani!
   Din păcate nu am putut suna ori ajunge la cei de la Vodafone decât după vreo patru zile! Am mers în același magazin situat pe bulevardul Iuliu Maniu, sperând să-l găsesc tot pe domnul Sorin, crezând că dumnealui a comis greșeala – am aflat ulterior că dansul își făcuse treaba corect! Și astfel am fost primit domnul Rareș! După ce i-am explicat situația creată, tipul a răscolit în calculator și mi-a comunicat nonșalant că numărul este închis definitiv! A urmat o discuție în care eu încercam să-i explic că nu a cerut nimeni închiderea permanentă a numărului și categoric unul din angajați a comis o greșeală, iar el credea că am de gând să-l mușc de gât și a început să discute cu mine pe un ton foarte agresiv, tratându-mă într-un mod… complet greșit! I-am cerut să vorbesc cu unul dintre superiori, mi-a răspuns că nu este niciunul disponibil! I-am cerut codul angajatului ce a deconectat numărul ca să-i formulez o plângere, m-a refuzat!
   Per total, Rareș s-a comportat extrem de urât cu mine! Extrem de urât! Ajunsese chiar să ridice tonul și să-mi explice că el este un angajat model, lucrează de doi ani în companie și niciodată nu a primit vreun client atât de neobrăzat precum mine! L-am lăsat în durerea lui, am plecat după ce i-am lăsat numărul de telefon, deoarece îmi promisese că a doua zi va încerca să-l contacteze pe cel ce a comis greșeala în speranța de a-mi recupera numărul! Adică putea să-mi dea ceva date despre respectivul, pentru ca eu să depun o plângere direct pe numele, ori codul lui, dar n-a vrut!
   Imediat după am sunat din nou la Vodafone, și explicându-le încă o dată problema, cei din call-center au reușit în câteva minute să reconecteze numărul la rețea! Lucru îmbucurător de altfel! Săracul Rareș, ce o fi lucrată el timp de doi ani în companie de n-avea acces la asemenea facilități din contul lui de angajat cu vechime de doi ani… habar n-am!
   Dar lucrurile nu s-au oprit acolo! I-am comunicat tipei ce m-a consiliat în timpul apelului la serviciul clienți al Vodafone că doresc să depun o plângere și împotriva lui Rareș și împotriva celui ori celei ce mi-a deconectat numărul de la rețea. Și astfel am fost sfătuit să scriu un mail de pe site-ul Vodafone. Ceea ce am și făcut! Ce m-a frapat a fost că site-ul este construit într-o manieră specială, parcă este făcut să te descurajeze în intenția ta de a depune o plângere. Dar am trecut peste! Eram decis să-mi caut dreptatea!
   Și am depus plângerea! Prin mesajul meu, le-am explicat celor de acolo problema survenită și le-am cerut să desfășoare o ancheta, să-l caute și să-l pedepsească pe cel vinovat! La sfârșit am specificat că nu mă interesează nici un fel de recompensă de genul „credit cadou, minute naționale” sau orice alt tip de răsplată materială! Voiam doar ca cel vinovat să fie pedepsit! Atât doar! Și au trecut două săptămâni! Și n-am primit nici un răspuns!
   Sun iar la serviciul cu clienți al Vodafone! Tipul ce mi-a răspuns mi-a cerut numele și adresa de mail de pe care am trimis plângerea. I le-am furnizat pe amândouă. N-a durat 15 minute că am și primit un mail, de la doamna Luisa Mihalcea. Acel mesaj m-a dezgustat efectiv! Doamna Mihalcea nici măcar nu s-a deranjat să răscolească în arhive pentru a descoperi plângerea mea, dumneaei, cel mai probabil i-au fost furnizate următoarele date: „domnul Mirea, avea abonament pe numele unei rude care a decedat, a venit și a cerut să-i fie convertit în cartelă preplătită, dar în loc i-a fost deconectat, a depus plângere, acestea sunt adresele de mail”. Și pe baza acestor date, doamna Mihalcea îmi scrie, își cere scuze în numele companiei și-mi oferă 5 euro pe cartelă!
   De ce? Pentru că la Vodafone ne doare-n apropo de clienți!
   Mai jos, niște imagini cu mesajul dezgustător primit de la doamna Mihalcea!

  Iar acum… Surpriza! Deși îmi trimiseseră 5 euro, de care eu nu am nevoie! Constatăm împreună că de fapt sunt doar 4,95 euro! De ce? Pentru că aici la Vodafone, ne doare-n apropo de clienți! De aia!

   Vă rog frumos, dacă aveți plăcerea și timpul fizic… preluați-mi povestea și faceți-o publică pe blogurile voastre!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori