sâmbătă, august 18

Dezvăluiri… șocante…


   Azi, pe România TV cam de la ora 22.00… cred! Oameni buni, săriți… îi pierdem și pe ăștia! După ce primul plagiator al tarii a decis să taie TVR info, un post care încă transmitea știrile fără să le altereze, am început să caut alte posturi de știri. Din păcate, antenele mă fac să vomit cu ura lor faţă de Băsescu… am văzut niște reclame… incredibile: fragmente dintr-un discurs al lui Băsescu în care acesta cerea oamenilor să nu mai urmărească antenele, după care vocea lăuntrica continuă: rezultatul? 25 de milioane de români s-au uitat la antena 3! De teamă să nu vomit de-a binelea am schimbat pe B1… Acolo m-am simțit altfel, parca ieșea curul lui Băse prin ecran și prezentatorii mă invitau să-l sărut cum știu eu mai bine! Evident, am văzut și acolo o știre despre un sondaj efectuat de nu știu cine din care reieșea că B1 i-a depășit net la audienta pe Realitatea și antene, evident, nu?
   Așa am ajuns la România TV… unde ascultam liniștit cum s-au copt frumos strugurii și ce vin bun o să avem anul ăsta. Mie îmi place vinul, deci… o știre ok. Nu e ca și cum n-aș fi putut trăi fără să știu asta… dar… decât să văd vreo emisiune de căcat cu doi prezentatori complet retardați asistați de un bucătar și o gagică în îmbrăcată cât mai sumar, prefer o astfel de știre.
   Doar că… imediat după… Breiching niuz! Dezvăluiri șocante despre moartea clinică! Era să mușc din furculiță, nu din bucata de cașcaval din ea! Pe cuvânt! Am ridicat capul din farfurie și l-am îndreptat spre peretele bucătăriei unde e agățat televizorul… urma să văd o dovada maximă de prostie, nu trebuia ratată!
   Știrea continuă… prezentatoarea mă anunța cu o voce sobră cum peste 8 milioane de oameni din lumea întreagă au trăit o experiență unică pe când se aflau în moarte clinică! Toți ar fi păşit înspre o lumină albă strălucitoare, toți s-au întâlnit cu cei dragi și pe toți i-a cuprins o stare… de… bine! Eu… mă abțineam cu greu să nu râd, pentru că eram totuși la masă… deși eram singur în bucătărie.
   Dar stai… mai este! Prezentatoarea încheie știrea anunțând că invitatul special la acea emisiune va fi nimeni altul decât… atenție… Corneliu Vadim Tudor!!! Care… atenție… va povesti o astfel de întâmplare… atenție… trăită personal de domnia lui!
   Deci… nu mai am comentarii… mult succes în viață celor care o iau de bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori