duminică, iulie 29

Un pas mic…


   … pentru știință, dar unul enorm pentru mine. După luni de muncă, stres și fel de fel de alte probleme îndurate, întâmpinate și rezolvate… iată și răsplata: AICI
   Oficial, este cea de-a două mică contribuție adusa științei de către mine, dar prima n-a fost chiar așa de extraordinară și a fost publicată într-un jurnal mai mic.
   Cum am avut onoarea de a-mi trimite munca către jurnalul Tribology International, domnii de acolo s-au oferit voluntari să-mi ia în proprietate munca, figurile… cam tot articolul, deci oricine-l cumpără ar trebui să știe că eu personal nu primesc nici un ban, jurnalul este deținătorul de drept al drepturilor. Deși, dacă mâine face Victoraș încă un doctorat și-mi copiază lucrările doar eu îl pot acuza de plagiat. Deci practic, dreptul intelectual îmi aparține, dar drepturile de imagine aparțin editorului… complicat.
   Prezentarea articolului este disponibilă aici.
   Deci… felicitări mie… și la mai mare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori