joi, iulie 5

Oracol


   Am spus-o de mai multe ori: eu nu prea mă pricep la politică… Daaaar… ceea ce Victoraș „copy-paste: și Crinuleţ „eu toată ziua dorm” au făcut în ultimele zile este un atac la democrație. Se încearcă din nou punerea sub control a Justiției.
   Victoraș i-a încălcat deciziile, Crin, probabil abia așteaptă să ajungă la Cotroceni ca să semneze o grațiere… pentru… un deținut politic… ales la întâmplare, spre exemplu. Iar acum amândoi ţipă că Băsescu a încălcat Constituția. Ceea ce fac astăzi acești Adolf și Benito este un spectacol groaznic.
   După cum am spus, nu mă prea pricep la politică… daaar… eu cred că astăzi, Victor și Crin își semnează și-și ştampilează ieșirea din scena politică. Eu cred că or să meargă până la capăt și or să-l suspende din funcție pe Băsescu. Dar cred că după referendumul organizat, poporul va vota împotriva demiterii președintelui, trăgând un mare pumn în botul celor doi. Asta va crea mici neînțelegeri în sânul alianței celor doi dictatori și împreună, ținându-se de mână vor eșua într-un mod groaznic la alegerile din toamnă. Imediat după conducerea partidelor pe care cei doi le prezidează îi va arunca în colţul cu vechituri.
   Țara n-are cum să funcționeze bine dacă Justiția e controlată politic… pardon, mă scuzați, are cum să funcționeze bine… dar doar pentru unii… gen… știu și eu… Crin? Victor?
   Vorbesc și eu așa… precum opinia publică!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori