miercuri, iunie 13

Vă mulțumim


   Pentru prima oară am stat la coadă ca să votez. Și am stat ceva vreme acolo… dar nu am dezarmat, mi-am așteptat liniștit rândul și am votat.
   Rezultatul? Complet nesatisfăcător… dragii, scumpii și mult prea luminații noștii conducători ce poartă năframe roșii au câștigat alegerile. Pe aceasta cale țin să mulțumesc tuturor celor care au ştampilat cu ochii larg închiși. De altfel, sunt sigur că dacă duminica viitoare se vor desfășura din nou alegeri anticipate, mai mult de 98,97% dintre alegatori îl vor vota din nou pe tova (pardon) domnul Iliescu.
   De ce? Pentru că e om bun maică, și ne-a crescut pensia, maică… bine, bunicii, tatii și frații noștri, au murit ei pe front ca să elibereze Basarabia, dar pe tova (pardon) domnul Iliescu l-a durut în mulă, a fost primul care a recunoscut Republica Moldova ca stat. Bine… au mai fost câțiva tati și câțiva frați… poate chiar și bunici care au mai murit în Decembrie `89, în Iunie `90… dar ei au murit precum niște eroi, pentru ca tova (pardon) domnul Iliescu să doarmă liniștit fără a-și face griji că va pierde puterea.
   Așadar, maică… vă mulțumim! Din suflet și din inimă! Azi se împlinesc 22 de ani de la mineriada din `90, iar voi o sărbătoriți ştampilându-i din nou pe comuniști.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori