vineri, iunie 1

Tomescu? Cine-i ăsta?


   Fiind în plină campanie electorală s-a umplut orașul cu afișe și bannere care mai de care mai colorate și mai țipătoare. Personal, nu mă interesează… Prigoană e direct interesat să se umple de bani devenind primar, Oprescu e o curvă – a candidat independent și apoi și-a adus aminte că-i comunist! Alți candidați pentru postul de primar al Bucureștiului… nici nu mai știu… și în plus, eu sunt decis: am să-l votez pe Nicușor Dan. E independent, e doctor iar pe diploma lui scrie „docteur”, i-a lăsat în plata lor pe francezi și a venit acasă unde a mișcat mai mult de un deget pentru comunitate. Dacă excludem ultima parte, e la fel ca mine.
   Pentru primăria de sector însă… habar n-am cu cine am să votez. Este unul de la USL care se vrea prim-ministrul sectorului, mai este Poteraș care îmi zâmbește neras de pe afișe și-mi întinde mâna îndemnându-mă să-l mai votez o dată, căci mai are lucruri de furat… măcar dacă mi-ar fi reabilitat și mie blocul… mai e un independent susținut de USL – parcă – pe care l-am văzut mâncând şaorma împreună cu alegătorii… și în prostia lui a luat o bucată de carne din şaorma lui și a aruncat-o unui câine vagabond! Deci pe ăsta clar nu-l votez, eu aș vrea pe cineva capabil să extermine animalele vagaboande de pe străzi, nu să le hrănească!
   Și ajungem la numitul Tomescu… de profesie… profesionist. Experiența lui e legată de diferite proiecte imobiliare, se recomandă ca fiind un om foarte educat, dar dacă te uiți bine în CV-ul lui observi clar că a luat-o în 3 direcții diferite – lucru caracteristic oamenilor care habar n-au ce vor să facă cu viața lor – plus, propune niște proiecte cel puțin ciudate: promite că va ridica blocuri noi pentru cetățeni, promite parcări subterane sub spaţiile verzi și cel mai ciudat… promite că va vinde gunoiul pentru a obține 11 milioane de euro pe an. Cum? Dar mai ales Cui? Sau Unde? Numai el știe…
   Eu când îl văd atârnat pe blocuri, ori când îi găsesc pliantele și fluturașii prin cutia mea poștală mă bufnește râsul. Mă uit la el și văd un om ahtiat după bani, care a descoperit o oportunitate: să ajungă primar pentru a-și aproba singur proiectele imobiliare care să-l facă putred de bogat. Tocmai din acest motiv a ales un partid de mâna a 7-a, a plătit o contribuție semnificantă la bugetul partidului, cel mai probabil își finanțează singur campania și speră să păcălească cât mai mulți pentru a ajunge „la ciolan”.
   Bine, toate astea-s de înțeles… Dar băi Tomescule… ce-i bă cu faţă aia de manelist de pe afișele tale? Pe cuvânt de onoare, când îi văd afișele mă gândesc mereu la un manelist… caut sub el vreun titlu de genul „Regele la manele” ori „Nambar oan”… ceva de genul… Deci pe cuvântul meu, uita-te și tu:

   Din păcate programul lui este singurul ce a ajuns și la mine… am văzut că există și alți candidați, dar n-am văzut nici un program de-al lor… nicio promisiune… nimic… Cred că voi fi forțat să merg la urne și să aplic ștampila pe tot buletinul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori