joi, iunie 14

Mare om… mare caracter


   Îl știu de când era mare crainic la Steaua… de fiecare dată când mergeam la stadion auzeam: „Bine ați venit în templul fotbalului romanesc!” Deja mi se părea o chestie un pic cam forțată, dar am trecut peste. Cu toate astea mult prea stimatul domn Gabi Safta insista și reușea până la urmă să incite spiritele din tribune și imediat începeau injuriile și trivialitățile. Fel de fel de scandări și dedicații către rivalii de la Dinamo, Rapid, Craiova și mai nou CFR Cluj… nu conta că nu erau ei adversarii Stelei, important era să-ti bagi mula-n ei pentru că te-a instigat mult stimabilul Gabi Safta.
   Am citit că l-au prins o dată fanii celor de la Rapid ori Dinamo, nu mai țin minte exact, cert este că l-au altoit un pic… aparent fără nici un rezultat, pentru că mult prea stimabilul Gabi Safta și-a continuat cariera și a ajuns să comenteze partidele de la Euro (mulțumim Vlad Enăchescuși Cosmin Cernat, v-ați tras ceva comisioane ca să dormiți bine noaptea, nu?) la Radio GSP.
   Prin bunăvoința celor doi nesimțiți menționați mai sus, a trebuit să apelez la Radio GSP… locul unde mult stimatul Gabi Safta își face de cap. Meciul Italia – Croația… fanii croați fac spectacol în tribune, dar și bravează fără rost aruncând în teren niște fumigene și niște petarde. Reacția acestui adevărat domn, Gabi Safta:
-Această nație… este o nație de proşti… în general iugoslavii… sunt niște proşti… au fost uniți într-o singură nație, iar ei s-au răzvrătit, s-au certat între ei și s-au divizat, iar acum sunt foarte mici… foarte putini și-n plus sunt și proşti, s-au bătut și s-au omorât între ei frați, soț cu soție… pentru că sunt proşti!
   Cum poți tu, comentator sportiv, să faci asemenea remarci? Cum poți insera asemenea comentarii? CUM?!? Nu se sesizează nimeni? Poate CNA-ul? Poate că cineva ar trebui să depună o sesizare… am să aleg să fiu eu „cineva” în ţara asta!

2 comentarii:

Anna - Marie spunea...

Lol.Sincer nu m-am uitat la meci,nu-s pasionata de fotbal,prietenul meu este,dar nu s-a uitat în seara asta,dar dacă așa a comentat Gabi Safta...grav:)).Sincer,adică,nu se comentează meciul?Se comenteză cum sunt oameni?Mai bine s-ar fi dus la...:-? un show păcătos ca tot o să ajungă ca ăla de pe OTV:)).Of,of.Ce-am ajuns.O noapte plăcută!

armin spunea...

a vrut el sa faca o legatura cu istoria slavilor... dar a zbarcit-o rau de tot...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori