miercuri, iunie 20

Firește



   Decizie istorică a justiției din România, Adrian Năstase a fost condamnat definitiv. Imediat după pronunțarea sentinței, jurnaliștii au declanșat circul, un circ ce șochează prin prețul extrem de scăzut al biletelor, ce se vând cu doar 2 lei.
   La drept vorbind, Năstase e un demnitar care încă de când a pierdut alegerile în faţa lui Băsescu a trecut în planul secund și s-a dus tot în jos. Totuși nu putem uita anii în care a domnit peste noi toți și împreună cu bunul și scumpul lui amic Iliescu, au pus ţara asta la pământ, au tocat-o mărunt și au vândut-o pe bucăți. Nu zic că doar ei au făcut asta, dar în vremea celor doi furtul a atins proporții inimaginabile.
   Sentința dată de judecători e oarecum incredibilă, dar ceva mă face să cred că Năstase n-o să ajungă să facă nici măcar o zi de pușcărie… dar… să vedem. Totuși, revin… el este doar un personaj ce se află în planul secund al politicului de multa vreme, dacă cumva, cândva vom vedea un ministru în exercițiu arestat și condamnat, atunci putem spune că roţile încep să se învârtă… până atunci… nu.
   Dar dacă justiția tot se orientează spre astfel de personaje… pe Iliescu când îl vedem în boxa acuzaților? Probabil niciodată. Și totuși, dacă mâine candidează, babele iar îl votează… că e om bun maică, și a preschimbat sentința capitală a soților Ceaușescu în închisoare pe viață… că e om bun maică, și a chemat minerii să devasteze sediile de partid și locuințele politicienilor ce i se opuneau… că e om bun maică, și a vândut ţara bucată cu bucată… că e om bun maică, și a fost primul ce a recunoscut Republica Moldova ca stat independent…
   Că e om bun maică, iar când are să moară… EU am să particip la funeralii și am să cânt și am să dansez pe mormântul lui… iar apoi am să-l decorez cu o seceră și un ciocan… ambele roșii. De ce?… pentru că-i om bun maică!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori