marți, mai 8

Votat!


   Am spus acum câteva luni ce așteptări am de la viitorul primar general. Sunt ceva candidaturi depuse deja, am văzut cam ce vrea fiecare candidat să facă, știu deja că nu vreau 10 biserici pe fiecare stradă, deci este absolut clar că necuratul o să se voteze singur… deci… pe cine am ales?
   Pe domnul Nicușor Dan. El promite să reabiliteze transportul în comun și să se ocupe de câinii vagabonzi. Pentru mine este suficient, mai ales că domnul Dan a terminat și el un doctorat în Franța după care s-a întors acasă!
   Domule Nicușor Dan, aveți votul meu! Succes și sper să vă țineți de cuvânt în cazul în care veți fi ales!

7 comentarii:

Ovidiu spunea...

Tu încă mai crezi în promisiuni?:))

armin spunea...

pai mai degraba ma incred intr-un independent decat intr-un membru de partid...

Bogdan Stroe spunea...

Si eu il voi vota pe Nicusor Dan. Daca vrei sa il sustii iti poti pune un banner pe blog si te poti inscrie in lista de bloguri prietene aici: http://nicusordan.ro/cum-va-puteti-implica

armin spunea...

bannerele alea inca nu sunt active

Bogdan Stroe spunea...

Eu am reusit sa le pun, mi-am pus eu codul HTML cu unde sa te trimita: un tag "a" cu href catre site-ul www.nicusordan.ro si in interior un alt tag img cu sursa una din acele imagini banner. Din pacate nu ma lasa sistemul sa iti pun direct codul HTML in comentariu.

armin spunea...

paaai... nu poti sa mi-l trimiti pe mailul afisat in josul paginii??

Bogdan Stroe spunea...

Din moment de folosesti Blogger e suficient sa adaugi un gadget de tip Picture care sa incarce unul din acele banere.

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori