duminică, mai 13

Șoferi... cu Ș


   Câteva dovezi despre măiestria unor șoferi… adevărați domnule!

1.Bă, știi de ce mi-am luat eu „jep”? Că să-l parchez pe iarbă!!! Că de aia am „jep”… ca să ocrotesc mediul cu el!!!

2.Bă, tu ai auzit de marca BMW? Dar ai idee despre unde se parchează un BMW adevărat? Pe iarbă bă… ţine minte…

3.Nu pe bune acum… pe iarbă am zis, da? Bagă bine la cap!

Bonus: Studiu de caz
   Știm deja că datorită preţurilor extrem de piperate percepute de companiile de asigurari, devine mai rentabil să umbli cu enșpe mii de mici lovituri și zgârieturi pe toată caroseria mașinii, lovituri și zgârieturi pe care le lași să se adune și o dată la 2-3 ani le repari pe toate la un loc… Știm asta deja. Dar totuși ne doare-n apropo… mă rog… îi doare-n apropo! Eu n-am înțeles niciodată cum ai putea, tu ca șofer, să pleci la drum știind că ai o aripă legată cu sârmă, bara lipită cu scotch și un far spart… tu nu te gândești că dacă mergi un pic mai tare îţi zboară tabla de pe mașină??
   Bun, să zicem, ai portierele puțin îndoite, aripile la fel, bara din spate din nou… să zicem… băi dar tu nu te gândești dracului, dacă tot îţi arată mașina în halul ăla, măcar să o protejezi de eventualele viitoare lovituri? Nici la asta nu te gândești??
   Luam poza afișată mai jos. Evident toate măsurătorile făcute sunt cât se poate de aproximativ, dimensiunile autovehiculelor sunt cele comunicate de producători în fişele tehnice, în vreme ce distanţele dintre mașini sunt calculate, aproximativ, pe baza dimensiunilor oferite de producători și utilizând o simplă lege matematică.

   Judecând după faptul că Citroenul și Renaultul sunt modele noi putem paria că ele sunt folosite zilnic. Judecând după rugina camionului putem spune că era deja parcat acolo când cei doi magnifici s-au gândit să-l îngrădească. Bun… să presupunem că pe la ora 23.36 proprietarul camionului decide să facă o tură prin oraș… cum scoate autoutilitara fără să lovească cele două mașini? Doar executând vreo 7-8 manevre… iar tu… în calitate de șofer complet responsabil ce-ţi spui? Dă-l în morți, să dea înainte și înapoi că de aia și-a luat camion! Și dacă a doua zi vii și-ţi găsești mașina zgâriată pe toată partea dreapta ce-ti spui? „băgami-aș mula-n mine… nu mai bine parcam 2m mai în faţă?”
   Pozele sunt făcute de mine… în toate se vede clar că mai erau locuri de parcare. În poza folosită pentru „studiul de caz” nu se vede foarte bine, dar îţi spun eu, Renaultul mai avea 4m liberi în faţă, iar Citroenul încă vreo 6m liberi… tot în faţă.

2 comentarii:

Nymphetamine spunea...

ce oameni retarzi.

armin spunea...

intr-adevar...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori