duminică, aprilie 8

Verdict: Vinovați!


   Iar drept pedeapsă veți fi omorâți… cu pietre!
   Au ieșit și au protestat, au încercat să blocheze traficul, dar n-au reușit pentru că s-au strâns prea puţini, pentru că restul sunt toți hoți! Se plâng că-i așa de grea viața pentru ei, dar nu ratează nicio ocazie când e vorba de furt și alte șmecherii…
   Eu urăsc taximetriștii din inimă și în orice stare m-aș afla tot aș prefera să iau autobuzul sau să merg pe jos decât să mă urc în taxi, dar… mai există și situații speciale:
Ora 3:08, duminică dimineață, Centrul Vechi, bariera de la Şelari. Am ieșit pipăind pereții și mașinile parcate… ne îndreptam spre un taxi, deși, repet, eu aș fi preferat un autobuz de noapte. N-aveam nicio problemă în a mă urca într-un autobuz.
   Am început să colindam taxiurile oprite, toți șoferii erau dornici de muncă cinstită, dar absolut toți. Am luat mașinile la rând, nimeni n-a vrut să ne ia… nimeni! Toți întrebau unde mergem iar când auzeau, refuzau… refuzau o cursă de aproximativ 18-19… hai să zicem 20 de lei! TOȚI !!!
   Și întâmplător, știu cum arată taxiurile de Ilfov, cele pe care mult prea cinstiții taximetriști din București îi acuză. Cei din Ilfov au o emblemă galbenă lipita pe ușa din spate, în vreme ce taxiurile de București au una roșie. Eu m-am uitat la toate mașinile, intr-adevăr erau și embleme galbene, dar asta nu a contat absolut de loc, toți ne-au refuzat… toți !!! Soluția aleasa m-a mulțumit cel mai mult: autobuz de noapte.
   Acesta este unul dintre motivele pentru care eu, când am să mă fac mare, am să scot aceasta meserie înafara legii. Să fie împreuna, să se ţină de mână, taximetriștii… și curvele… Oricum singura diferență între unii și ceilalți este că taximetriștii sunt majoritar bărbați în vreme ce curvele sunt majoritar femei… asta-i singura diferență.
   Sper din toată inima să va mărească taxele ca să muriți de foame. Sper din toată inima să vă oblige să aveți o cameră de luat vederi pe bord și o dată la 10 zile să va verifice înregistrările cei de la Politie, ca să rămâneți fără permis de 10 ori pe an.
   Vă urăsc… din inimă !!!



Și nu sunt singurul:

1   2   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori