miercuri, aprilie 4

Jos taximetria 2


   Aparent câteva mii de taximetriști s-au decis să protesteze împotriva pirateriei care le distruge frumoasa meserie. După spusele Cațavencilor, citez „taximetriștii nu pot să protesteze fără mașinile lor, probabil pentru că trebuie să încurce traficul chiar și când sunt în grevă” dar cu toate astea, eu nu m-am simțit jenat cu absolut nimic drumul meu n-a fost încurcat absolut cu nimic deși, în mod complet extraordinar a trebuit să folosesc mașina două zile la rând. Iar asta se datorează în mare marte numărului redus de taximetriști ce au participat la protest… și mă refer aici fix la cei doi taximetriști cinstiți din tot orașul.
   JOS Taximetria pentru că:
Șoferul de autocar are un timp limitat în care are voie să conducă, apoi trebuie să se odihnească, căci altfel îmi pune mie viața în pericol. Tu, taximetristule, de ce ai voie să conduci 14-15 ore? Cu ce ești tu mai special decât șoferul de autocar? Cu nimic! Sugi mula!
Când oferi un serviciu pentru care pui un preț într-atât de astronomic precum îl aveți voi, trebuie să oferi și condiții… ori eu o singură data am mers cu un șofer care a binevoit să pună în funcțiune sistemul de aer condiționat al mașinii. De ce mergi cu geamurile deschise? Ca să nu consume mult să poți tu fura mai mult? Sugi mula!

În trafic ai propriul tău cod rutier, n-ai nicio treabă cu nimeni, ţi se rupe volanu-n patru, te doare la roata de rezervă, schimbi benzile după cum vrea șunca ta, te asiguri când îţi aduci aminte și de fiecare dată când cobori sau te urci în mașină te întrebi oare la ce or folosi beculeţele alea portocalii de pe mașină! Te rog să sugi mula!
Ai aparatul legat la sute de mii de butoane și butonaşe, maneta de la ștergătoarele de parbriz bagă 3 lei în plus pe aparat, aia de la semnalizatoare 5 lei și butonul de avarii 15 lei! Iar tu ești ăla cinstit! Sugi mula!
Mereu știi tu o „scurtătură”! Mă doare-n apostrof dacă ajung sau nu mai repede, eu vreau să mergi pe bulevard ca să știu eu exact pe unde să mă întorc acasă dacă-ti explodează ție bricheta-n drum.
N-am văzut niciodată o intersecție care să nu fie blocata de gândacii galbeni! Gândaci ca tine! Sugi mula!
Când e vreo sărbătoare, când ești pe la aeroport, când ești pe la gară agăți clienți… și dacă i-ai agățat ţi se pare normal să-i taxezi după bunul plac al inimii „nu mai pun sefu’ aparatu’, că-i scurtă cursa și ne înțelegem noi”! Sugi mula, mea și a restului lumii!
Jos Taximetria!!!

Am alta idee… genială! Câte licențe sunt în oraș? 10.000?? Bun, adică avem 10.000 de rable ce umblă pe străzi! La casat toate! Și scoatem 10.000 de tichete pe care le împărțim oamenilor de rând, să-și ia ei singuri mașină, să nu mai fie nevoie de gândacii galbeni.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori