joi, aprilie 12

Graba care uneori…


   Strică treaba… dar rău de tot!!! Se făcea că trebuia să depun un fel de proiect… ceva extrem de important. Prin clauzele lui era înscris în mod clar că din valoarea proiectului instituția gazdă are dreptul să-și însușească maximum 15%, doar că în condițiile actuale aceasta suma este cam insuficientă. Astfel, instituția a scos un act adițional, actul a fost semnat, ştampilat, scanat și pus în format pdf direct pe desktop-ul meu. Și a stat acolo… singur… ca un câine…
   Și eu am început să depun proiectul… și am întâmpinat o groază de greutăți… și la final, am încărcat toate documentele obligatorii și am uitat de acel acord. Totul a decurs întocmai precum în filmele cu proşti, ajuns la ultima filă am fost întrebat: „ești sigur că vrei să finalizezi propunerea? Da/Nu”… DA! „ești extrem de sigur? Pentru că odată finalizată, n-o mai poți modifica! Da/Nu”… DA! „poate ar fi mai bine să o verifici înainte ca să fii foarte sigur! Da/Nu”… NU! „Finalizați?” DAA !
   Trec trei secunde și-mi aduc aminte de actul adițional… îmi venea să-mi bat un L în frunte… cu foarte multe cuie!!!
   Am abordat planul B, am trimis un mail către adresa de contact, dar îmi pierdusem orice speranță. Doar că… stimabila doamnă Georgeta Boerescu, Dumnezeu să-i dea sănătate, m-a ajutat… mi-a redeschis accesul către aplicație și am putut să încarc și acel ultim document.
   Cum se cheamă străinii ce te ajuta fără să aibă nici un fel de obligație ori interes faţă de tine? Îngeri păzitori?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori