joi, aprilie 19

FAN-tastic


   Eu nu sunt genul de om care să ţină prin casă tot felul de prostii ce nu-mi mai folosesc… iar până acum ceva vreme, le aruncam pur și simplu. De curând am descoperit că e ceva mai rentabil să le vând, decât să le arunc. M-am înregistrat pe un site specializat, am pus poze cu prostiile de care nu mai aveam nevoie, le-am pus preţuri… mici sau foarte mici… și am așteptat.
   Încet dar sigur, lucrurile mele au început să se vândă. Mai negociam cu clientul, îi mai lăsam un pic la preț, mai făceam un schimb…
   Până când am negociat cu cineva să-i trimit coletul prin curier iar transportul să-l plătesc eu. Înainte să-i fac aceasta oferta, m-am documentat… am gugălit după firme de curierat, am încercat să găsesc un calculator ca să-mi fac o idee despre prețul ce aveam să-l plătesc. Doar cei de la FanCourier au un asemenea calculator, care e așa de bine ascuns încât nu e vizibil pe prima pagină.
   Trecem peste, calculez… județul de expediție – check… județul destinatarului – check… dimensiuni?! – check… greutate?!? – check… ramburs – Da, vă rog! – check! Suma de plată: 25,ceva plus TVA 24% în total, vreo 32 de lei. Acceptabil. Îi fac omului oferta, mi-o acceptă și a doua zi sun la FanCourier 0219336:
-Bună ziua, aș vrea să fac o comanda…
-Da… pauză… luuuungă…
   Mă gândeam să o întreb pe domnișorică: Ok, și acum ce facem? Ne ascultam respirația la telefon unul altuia?
-Deci o comandă, un colet… cu ramburs… are cam 6 kg și merge de la București la Deva…
-Da… începusem să cred că ăla e singurul cuvânt ce-l știe…
-Deeeci… cât mă costa?
-Staţi să va fac un calcul! oooh… deci știe și alte cuvinte… FAN-tastic
   Tastează ceva acolo… și-mi face ofertă: 50 de lei! Adică calculatorul de pe net e pus la derută, îţi oferă un preț mai mic ca să te duci la ei, iar după îţi cere… un pic mai mulți bani. Dar mă rog… 20 de lei… cu 20 de lei îţi iei o şaormiţă mare, pot să mă lipsesc de o şaormiţă, nu-i problemă.
   O rog să trimită curierul la mine acasă, acceptându-le modalitatea FAN-tastic de proastă de a agăţa clienți.
   Sosește curierul, îi pun coletul în brațe, îi arat unde sunt adresele scrise, moment în care curierul mi-l trântește înapoi în brațe. Păi? Păi adică cum? Mi-l dai gata ambalat? De unde știu eu că nu-mi dai să transport o bombă? Cât se poate de corect, nu știam de aceasta chestie, mi s-a părut cât se poate de normală, am luat foarfeca și am deschis coletul. S-a asigurat că nu-i nicio bombă în el și a început să completeze formularele.
   Eu am vrut să mă asigur că totul e în regulă, și-l mai întreb o data:
-Deci, plata transportului o fac eu, iar el îmi achita mie contravaloarea asta, da?
-Nu… plata o face el! mi-a replicat curierul…
-Domnule, e o confuzie, am cerut expres să achit eu transportul!
   Ne-am certat un pic în faţa ușii și în final tipul m-a pus să-i achit contravaloare turului, urmând că returul să-l plătesc când vine cu banii. Am acceptat, i-am plătit, mi-a dat chitanțele și a plecat.
   A doua zi, mă sună clientul, să-mi spună că a ajuns curierul… doar că… îi cere să-i achite contravaloare întregului transport, adică 50 de lei! Am înnebunit… de-a dreptul și de-a stângul… Am sunat la ei… din nou… și le-am cerut explicații… în primul rând comanda mea nu a fost preluată cum trebuie, apoi eu am plătit mai mult de jumătate din ea, iar ei i-au cerut destinatarului să o plătească din nou?! Pe toată?!
   Am sfârșit prin a trimite un mail către cineva ce se ocupa de problemele clienților… iar acum aștept soluționarea problemei… FAN-tastic… 


Editat:
   In final problema s-a rezolvat cu bine, clientul a primit pachetul în condițiile negociate, iar cei de la FanCourier  au promis ca se revanșează printr-un mic cadou. Foarte frumos din partea lor. Au demonstrat că totuși le pasă ... am să  mai apelez la ei...

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

Eu cred ca tu ai avut ghinion.
Eu am avut de câteva ori a face cu Fan-ul și sunt mulțumit de serviciile lor, asta nu este o reclamă, doar o părere personală.

armin spunea...

se poate sa fi fost doar ghinion...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori