vineri, aprilie 20

FAN-tastic 2


   Doar ce mi-am povestit pățania cu cei de la FanCourier, fix adineauri. Povestea lungă spusă scurt, le-am dat mail, m-au sunat înapoi, mi-au spus că este vina lor, mai precis a curierului ce a preluat coletul care din greșeală a notat altceva pe colet, apoi mi-au trimis și un mail în care își mai cereau încă o dată scuze faţă de mine și în final, mi-au spus că returul va fi efectuat fără a mai preleva taxele aferente, întocmai pentru a se scuza. Un gest frumos din partea lor, chiar dacă e vorba de doar 18 lei.
   Azi… sună telefonul… ridic receptorul… vine curierul. Perfect! Sună la ușă… era exact același tip ce-mi luase coletul, cel ce făcuse greșeala. Eu, știind că totul e gratis, nu i-am zis nimic, altfel m-aș fi luat de el. Mi-a înmânat plicul, am numărat banii, am semnat… și înainte să plece:
-Face 18 lei!
   Păi bine măi pungașilor… păi bine stimabilă doamnă Manuela Dumitru... așa ne-a fost vorba? M-am uitat imediat pe chitanța și am văzut că era trecută suma. Nu știu dacă o făcuse el intenționat – mi-e greu să cred asta – sau nu-i spusese nimeni nimic de la sediu – cel mai probabil – dar i-am plătit și l-am lăsat în pace… acum cu siguranță nu mai sunt fan FanCourier. Cu siguranță am să încerc în altă parte, pentru că aici la FanCourier… ne doare-n mula de client, și punem preț mai mare pe greșelile angajaților.



1 comentarii:

Ovidiu spunea...

:))

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori