marți, aprilie 24

Când voi fi mare


   …eu vreau să fiu parlamentar. Și nu mă interesează în ce partid, eu doar vreau să fiu parlamentar, votez și-n stânga, votez și-n dreapta, nu-mi pasă, atât timp cât sunt parlamentar.
   Eu nu prea fac politică, pentru că nu mă pricep, dar ceea ce se întâmplă în ultimele zile este de-a dreptul și de-a stângul strigător la cer. Fel de fel de politicieni părăsesc corabia căpitanului Băsescu și trec în cea a lui Crin, ori Victoraș. Invocă fel de fel de probleme în partid și trec dincolo. Acum când sondajele îi dau ca siguri câștigători în alegeri pe ceilalți, ei li se alătură. De ce? Pentru ce? Pentru un scaun cald? E mai mult decât murdar ceea ce fac ei, e gestul suprem de lașitate.
   În final eu ce pana mea votez? Votez un alt program politic dar care va fi aplicat de aceeași oameni! Păi cum vine asta?? Ăștia au furat azi, mâine trec în alt partid și ce? Nu mai fură? Gata? Se spovedesc și nu mai fură? Chiar?
   Și-n plus… eu cum dracului să am încredere într-un partid care adună toți dezertorii doar ca să-și asigure majoritatea? Cum te poți încrede în așa ceva?? Adică ieri îi scuipai și azi îi accepți în partid?
   Cum dracu să mai votez eu un partid care are ca deviză: „acceptăm pe oricine atâta vreme cât îl dăm jos pe Băsescu!” Cum dracu să votez eu un partid care accepta noi membri niște oameni care caută scaune calde și confortabile?

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

ma ... pe ea de politică și de politicieni! :))

armin spunea...

corect...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori