vineri, martie 30

Trei culori


     Cunosc pe lume, dar mă uit prea des pe Pro(st)teve și antene iar acum nu mai știu sigur cum sunt aranjate.
   Toată lumea are vecini întreprinzători, unii închid gradină din faţa blocului și o tratează de parcă ar fi proprietatea lor, alții își construiesc un balcon direct pe trotuar… dar am eu un vecin… cel mai de poveste… din lume! Ofticat la culme, probabil, de maghiarii ce profită de anumite situații politice și obțin din ce în ce mai multe privilegii absurde, vecinul meu întreprinzător și-a pictat apartamentul în culorile tricolorului! Să știe toată lumea că acolo stă un român adevărat… doar că…

   Sau poate că acolo stă un maghiar care vrea să calce în picioare tricolorul… dar mi-e greu să cred așa ceva, putinii maghiari ce stau prin București nu sunt întărâtați de nici un agitator lipsit de creier.

2 comentarii:

diversediversificate spunea...

eh,detalii! bine ca stie macar care sunt culorile!

armin spunea...

da... macar stie culorile...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori