miercuri, martie 21

Nu e pentru cine se pregătește


   Este pentru cine depășește. Am zis! Se făcea că mergeam eu cu Silver la revizie… la un alt service… nu mai fusesem la ei până acum. M-am uitat eu pe net să-l găsesc exact, dar nu era prezent prin imaginile alea. M-am gândit că imaginile or fi mai vechi, service-ul mai nou… Și mergeam încet… nu cumva să trec de el.
   Eram cu ochii mai mult pe la firmele luminoase de pe margine și devenisem un impediment în calea celorlalți șoferi. Se făcuse un pic de coadă în spatele meu și mi-am zis să fiu și eu bun la inimă și să trag mai în dreapta un pic, să se poată asigura mai bine cei din spate ca să mă depășească.
   Un pic am tras de volan și m-am dus mai aproape de bordură… doar un pic… Fabia albastră a mai mers câteva secunde în spatele meu având un câmp vizual ceva mai bun decât dacă eu aș fi stat calumea pe bandă… dintr-o dată Fabia albastră s-a înfipt și a depășit… nici n-a apucat să între înapoi pe bandă că am și văzut niște luminițe roșu cu albastru de pe un Logan alb ce venea din faţa…
   S-a asigurat temeinic și a depășit pe linie continuă fix în faţa unei mașini de Poliţie! Fabia albastră… scuze frate… nu l-am văzut, dacă-l vedeam nu mă dădeam din faţa ta… dar și tu te-ai asigurat într-un mod… perfect… oricum… scuze frate…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori