joi, martie 22

Gata… sunt bogat


   Următoarele zile o să mi le petrec gândindu-mă ce să fac cu atâta bănet. Poate ar fi bine să-i investesc, poate ar trebui să-i cheltuiesc până la ultimul cent… greu de ales.
   Azi… dis de dimineață… primesc un mesaj… numărul de telefon afișat este 0751629046, iar aceasta… mult prea stimabilă persoană, ale cărei intenții… sunt… mai mult decât… onorabile… mă anunță următoarele, citez:
„Departamentul 321 din cadrul companiei Orange România v-a desemnat câștigătorul unui premiu în valoare de 10.000 de euro în cadrul promoției „Câștigă Dorințe Îndeplinite”. Cod validare:RO 403 INFO 0751629046”
   Cum aș putea eu câștiga atâția bani când concursul s-a încheiat de aproape un an? Cum aș putea eu să fiu câștigător când nici măcar nu am participat?
   Bineînțeles, bănuiesc că trebuie să sun la acel număr de telefon, iar de la celalalt capăt al conexiunii, o voce… mult prea stimabilă… mă va informa, cel mai probabil, că trebuie să le trimit ceva coduri de reîncărcare pentru a-mi valida premiul. Știu că asta e practica cea mai uzuală, deși am auzit că unii ar fi trimis și bani prin transfer bancar… pe numele escrocilor!!!

2 comentarii:

Pumpkin Pie spunea...

Yup, am primit şi eu astfel de mesaje, am primit şi telefoane, şi mail-uri... dar cel mai tare a fost atunci când am inventat un nume, o adresă şi un CNP şi am trimis nişte coduri de validare la fel de inventate. Când au văzut că fac mişto de ei au început să mă înjure. :))

armin spunea...

geniala ideea....

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori