luni, martie 12

Adio… Dar…


   Cred că aveam vreo 3 sau 4 ani… maxim… nu mai mult. Tata avusese grijă să-mi împodobească camera cu postere și fel de fel de poze cu echipa Stelei… cea mare… cea mai mare… îmi aduc și acum aminte… i-am ignorat o perioadă, dar la un anumit moment dat am întrebat:
-Tati… cine-s ăștia din poze?
-Păi cine să fie? Echipa de fotbal Steaua! mi-a răspuns el imediat
-Tati, dar tu cu ce echipă ții? mi-am  continuat eu curiozitatea…
-Cu Steaua!
-Atunci… de azi… țin și eu cu Steaua!
   Așa a început… au urmat ani în care i-am urmărit doar la televizor… apoi ani la rând în care i-am încurajat din tribună… la bine și la greu… cu Steaua mereu!
   Astăzi echipa este condusă de un om murdar… un nemernic… jucătorii sunt batjocoriți prin presă, umiliți cu fiecare ocazie, antrenorii sunt maziliți la fiecare pas greșit fără ca nici măcar să li se asigure condiții decente pentru pregătirea echipei. Baza sportivă lipsește, centrul de copii și juniori a fost desființat, echipa își joacă în deplasare meciurile de acasă schimbând un stadion cu altul…
   În echipa asta nu mai cred! Asta nu e Steaua pe care o știu eu… asta nu e Steaua mea… asta nu e Steaua noastră… asta-i o copie ieftină ce aparține necuratului… iar eu mă dezic de tot ce înseamnă astăzi aceasta copie!

   Adio… dar rămân cu tine… aștept să renaști fără necurat!

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

ehe... în românia nimic nu mai este ca pe vremuri, acum avem alte valori, manele, cluburi...în fotbal nici nu mai spun...

armin spunea...

atunci... adio... nu mai sunt interesat...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori