joi, februarie 16

My bad...


   Ți-au crescut mușchii după ce ai deszăpezit zile în şir? Ti-ai murdărit noua pereche de blugi când ai dat o mână de ajutor unui automobilist împotmolit în zăpadă? Te-ai săturat de zăpadă și de iarnă? Ei bine… eu… cred… că știu cine e vinovat pentru iarna asta așa de lungă… și grea…
   EU ! Va mulțumesc pentru înjurături… Cum mă fac eu vinovat de asta? Ei bine, după ce am descoperit eu minunile noului sistem de operare am decis să-mi fac atmosfera de lucru mult mai plăcută și am descărcat câteva seturi cu fundaluri pentru ecran. Toate erau peisaje. Le-am luat la purecat și le-am împărțit în patru dosare, fiecare corespunzător unui anotimp. În dosarul denumit sugestiv „iarnă” am stocat aproximativ 70 de imagini diferite… comparativ cu dosarul „vară” unde sunt aproximativ 130 aș zice că am avut chiar multe, nu? Le-am setat să se schimbe singure în fiecare zi și am fost foarte fericit să observ cum în fiecare zi am câte un fundal nou pe ecran.
   Dar totuși mă gândeam… 70 de imagini pentru la iarnă? Enorm de mult… și cum la noi nici nu prea ninge foarte mult și nici nu prea ţine iarna așa de mult… o să fie cam aiurea… Cam asta mă gândeam eu… și parcă s-au aliniat planetele și stelele și uite ce s-a întâmplat…
Mea culpa… îmi pare rău!

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

tu în loc să pui mâna pe lopată, sa vii în ajutorul politicienilor sărmani care au trebuit să-și suspende ședința în plen pentru că le-a rămas merțanul înzăpezit, tu pierzi timpul descărcând wallpaper-uri pt. tot anul?:))

armin spunea...

nu chiar... le-am descarcat de anul trecut

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori