vineri, ianuarie 6

Să iasă dracii afară


   Nu-mi mai amintesc exact ocazia, dar trebuia să vina popa „în vizită” cum vine el în mod normal. N-am să dezvolt subiectul pentru că ideile mele îmi aparțin și nu le arunc aiurea în online, decât pe alea legate de Franța, evident!
   Am fost anunțați frumos și decent, cu fluturaș lipit în geam pe scara blocului. În data de… vine popa cu… habar n-am, să zicem Boboteaza – sunt sigur că e motiv de venit „la colindat”… deși nu-s sigur.
   De când mă știu eu, ai mei, când vad fluturașul în scară vin acasă teleghidați și încep să dea ordine, pune mână și fă curat, aranjează aia acolo, șterge praful, pune aia la locul ei, dă cu parfum în casă să miroasă frumos când vine popa, șterge parchetul cu ceară, spală geamurile, schimba-ti hainele, spală mașina… Pai da nu botează în parcare! Ce dacă? Să vadă că suntem gospodari! Mno… uat da fac?!?
   Eu… copil semi-ascultator, mă făceam util și îndeplineam sarcinile… După care ciocănea popa în ușă… tata îi deschidea, popa intra și sfințea tot prin casă în timp ce… cantorul? (așa îi zice??) cânta la ușă… după ce sfințea tot venea cu crucea pe la fiecare și ne punea să ne crucim și să o pupăm.
   Un an așa, încă un an așa, încă unul… până când… vine clipa fatidică. Toate se întâmplă precum am descris mai sus… până când vine popa la mine și-mi dă crucea să o sărut… pe cuvântul meu că nu-mi explic ce s-a întâmplat după, oricine ar fi îndreptățit să zică că: „au intrat dracii în mine” dar vă asigur că nu s-a întâmplat așa ceva!
   Popa stătea în faţa mea, întinde crucea spre mine, mie îmi pică capul spre dreapta (complet necontrolat) – deși crucea era în partea stângă – următorul meu gest a fost să-mi fac cruce… cu mâna stângă!!! În vreme ce dreapta atârna de parcă era moartă! Am încheiat scena pupând crucea cu gâtul!!!
   Părintele s-a uitat ciudat câteva secunde… probabil aștepta să-mi apară spume la gură, a mai dat o dată spre mine cu… măturoiul ăla înmuiat în apă sfințită, sau ce o fi și a plecat sugerându-i tatălui meu „să scoată dracii din mine”!!!
   Nici nu mai are rost să povestesc cum 2 luni după acel eveniment ai mei mă puneau să le suflu în nas când veneam acasă ca să se asigure că nu eram beat, plus că mă puneau să le arat venele ca să se asigure că nu îmi injectam draci intravenos…
   Maximum trolling stage… Achieved!

4 comentarii:

Ovidiu spunea...

draci intravenos, asta este bună, nu am mai auzit-o:))
o fi un nou drog apărut recent pe piață

armin spunea...

ai mei au luat în serios zicala "să faci ce zice popa"...

Alissu spunea...

:)) Tare post.Ce sa zic,in ziua de azi popa nu mai e popa,daca intelegi.

armin spunea...

asta-i cu totul alta discutie... si nu prea ma atrage pe mine subiectul asta

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori