duminică, ianuarie 15

Prima zi


   După cum toată lumea a observat, n-au inventat ăștia mașina timpului. Chiar dacă au confirmat existenţa unor viteze mai mari decât cea a luminii, încă n-au construit mașina timpului… contrar așteptărilor a 99% dintre pământeni. Pe mine nu mă miră… absolut de loc…
   Dar dacă cumva o construiesc… știu eu exact momentul în care vreau să mă întorc înapoi în timp ca să-l schimb. A fost… extrem de nasol… și putea să-mi atragă patru ani de ghinion.
   De obicei „prima zi” într-un anume loc e decisivă, prima zi la școală, prima zi la noul loc de muncă, prima zi la pușcărie… astea sunt decisive. Ceea ce faci în ziua respectivă, toate acțiunile tale or să pună o etichetă mare pe fruntea ta. Bine, etichetele respective se mai schimbă… dar foarte greu…
   Astfel, eu aș vrea să mă întorc înapoi în timp până pe 15 septembrie 1999, pe când eram bobocel la liceu, în prima mea zi de școală la liceu. Care a fost… groaznică… nici nu-mi pot imagina ce fel de diavol s-a întrupat în mine (cred că totuși ar trebui să scot dracii din mine) și m-a făcut să arăt într-atât de stupid, dar mă rog. Mă bucur că m-am schimbat și că acțiunile mele din respectiva zi nu mi-au atras patru ani de ghinion… mă foarte bucur.
   Deși petrecusem opt ani frumoși alături de colegii din școala generală, alături de care crescusem și mă semi-maturizasem trecând prin multe prostii… mai mari sau mai mici… deși ei mă știau drept un tip extrem de sociabil… deși sunt dus la extrem de prietenos… deși… deși…
   În prima zi de liceul purtam ochelari și în momentul în care am intrat în clasă însoțiți de dirigintă m-am așezat în prima bancă, deși se găseau multe locuri libere în restul clasei.
   Nici acum nu înțeleg de ce m-au iertat colegii… nici acum nu înțeleg de ce nu am ajuns bufonul clasei?!? Să fi fost oare pentru că în prima săptămână m-am bătut cu cel mai mare căpcăun din clasă? Căpcăun, care pe lângă faptul că era foarte mare, mai era și foarte prost… și tot prost a rămas și după liceu și facultate? Sau poate o fi avut legătură cu faptul că după primul semestru m-am trezit cu două corigenţe, dintre care una la matematică obținută „în stil mare” cu nota 2 (doi) în teză!
   Dacă ăștia inventează mașină timpului, în ziua aia mă întorc! Clar!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori