vineri, ianuarie 20

Cât p-aci


   Golan cum sunt… nu puteam lipsi de la proteste… era practic imposibil. La drept vorbind, am fost convins de alți golani, dar nu contează… important este că am mers! Am avut și pancartă… pancarte… nu contează că nu le-am făcut eu, le-am avut, le-am fluturat mândru în aer!
   Pe una din pancarte scria mare „USL ne fură protestele, ajutați-ne!” Doar atât… nimic mai mult… și pentru alea cinci cuvinte am încasat înjurături și flegme cât cuprinde. Toți octogenarii pro-Iliescu mă luau la rost: „Da ce are maică USL-ul? Că e buni… că dă la oameni bani în plus la pensie!” Pfff… mamaie… cum și mai ales DE CE votezi tu strâmb pentru mine?
   Certându-ne cu… aproximativ toată lumea, am ajuns la concluzia că orice votăm, tot hoți or să fie, dar hoții ăia care ajung la putere, trebuie să fie conștienți de faptul că dacă iar ne mint… iar ieșim în stradă, și dacă se ajunge să ieșim din nou în stradă, nu mai protestam, ci mergem peste ei.
   Asta este, alta opțiune n-avem, doar n-o să-l punem președinte pe Vadim sau pe DanDiaconescuDirect? Și jelindu-ne soarta… din gură de manifestant în gură de manifestant… am aflat de „Partidul vechea mână de fier îndreptata spre stânga”. N-am de gând să le dau numele, nu are absolut nici un sens. Mi-a atras atenția o pancarta pe care era desenata o caracatiță și pe fiecare tentacul era câte o siglă de partid politic: PSD, PC, PNL, PDL, UDMR… cam astea ar fi, nu? Când i-am văzut… cerul mi s-a luminat… speranțele au înviat… gata… avem soluție! Am mers acasă glonț și i-am căutat pe net. Intru pe pagina lor… pagină frumoasă, construită îngrijit, tot ce te interesează la îndemână… scrolez în jos pe pagină și văd că-mi cer să-i susțin… aveau și un banner frumos, mă și gândeam că-l preiau pe blog. Apoi văd că le mai trebuie ceva semnături ca să-și poată înființa partidul, direct mi-am făcut planul cum să fac să le dau semnătura mea… dar înainte să fac asta… am mai scrolat un pic pe pagină:

1.Hop, portretul lui Corneliu Zelea Codreanu! Uat… Dă… Fac?! Mă rog… mergem mai departe

2.Tipii se mândreau că au fost nu știu pe unde și au protestat împotriva unei chestii dedicată cuplurilor homosexuale! Uaaaat… Dăăăă… Faaac?!? Mă rog… or fi vreascuri și pe la ei…

3.Am citit obiectivele ce și le propun… m-am lecuit imediat… ăștia sunt un fel se Super-Ultra-Nationalişti… dacă cumva ăștia ajung la putere, ce a făcut Hitler o să pară o glumă pe lângă ce plănuiesc ăștia să facă cu homosexualii, ungurii și restul străinilor ce râvnesc la ţara noastră.

   Le-am închis pagina și mi-am zis… a fost cât p-aci… daca mi-ar fi cerut semnătura în piață le-aș fi dat-o fără să clipesc… îl ajutam pe noul Hitler să urce la putere… ca printre urechile acului…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori