vineri, ianuarie 13

Al naibii de ciudat


   Cum nu sunt un bloggar prea mare, nu sunt invitat la evenimente extraordinare… totuși, am fost invitat la o înmormântare… deși nu din calitatea de blogger, dar mă rog. Defunctul, fost militar, a fost înmormântat la cimitirul militar.
   Pășind pe alei mă tot uitam la pietrele funerare, generali, colonei, maiori, veterani de război, comandori, contraamirali… oameni ce și-au făcut datoria faţă de ţară. Totuși… am văzut un lucru… dus la extrem de ciudat… am văzut 2 morminte, nu unul, da? Două! Ce erau aranjate frumos, finisate cu marmură, piatra funerară impunătoare… gravată frumos cu numele celor doi soți… poza celor doi pe piatră deasupra numelor… doar că… erau trecuți doar anii nașterii… pentru amândoi!!! Niciunul nu era mort… amândoi erau încă în viață!
   Sunt eu singurul căruia i se pare asta a fi un lucru EXTREM de ciudat? Cum să fii încă în viață și să ai mormântul pregătit?!?

3 comentarii:

irene-brizo spunea...

asta pentru ca un loc acolo se achizitioneaza mai greu. da, este ciudat dar parca e mai bine sa fii pregatit

Suflet de curva spunea...

mie-mi place ideea. cel putin stii unde o sa ai domiciliul ;)) dupa moarte

armin spunea...

bine... ne pregatim... cumpăram locul de veci... dar să-mi ridic deja mormântul și să-mi scriu numele pe el?!? plus poza?!? când eu sunt încă în viată?!?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori