luni, ianuarie 9

2012! Primărie?


   Data trecută am fost împiedicat de forţe ostile franțuzești să votez pentru primăria municipiului… și n-am putut vota nici pentru prezidențiale pentru că încă nu-mi veniseră actele și nu mă primeau ăia la consulat. Dar anul asta am să-mi exercit dreptul. Ha-ha…
   Nu știu cum naiba de a ieșit dom’doctor promițând autostrăzi suspendate și parcări supra-etajate, dar nici nu pot să arunc cu căcat în el, totuși a terminat pasajul Basarab. Mă rog, nu-s eu expert, dar… dacă vin pe Plevnei și vreau să merg acasă, de ce nu pot urca pe el? Nu vreau să merg pe sub… niciodată n-am țintit jos, mereu sus, vreau să urc pe pasaj, de ce nu pot?? Mă rog, nu mă pricep eu prea mult la chestiile astea, cred că e un motiv bun pentru care varianta asta nu e posibilă, mai bun decât „ca să mor eu de ciudă”, cel mai probabil.
   Ei bine, anul asta, pe cuvântul meu că am să votez indiferent de culoare politică cu cel care-mi promite următoarele:

  1. Unirea RATB-ului cu Metrorex, plus bilete unice cu care eu să pot calatori oriunde în oraș timp de o oră jumătate cel puțin!
  2. Reorganizarea liniilor de transport în comun, pentru eficientizarea transportului!
  3. Omorârea câinilor vagabonzi! Nu-mi pasă cum o face, nu-mi pasă cât de uman sau nu, chiar nu mă interesează. Nu trăiesc în junglă ca să mă feresc la fiecare colţ de bloc să nu fiu omorât de animale sălbatice!

   Indiferent din ce partid se trage respectivul, poate fi și cel mai comunist dintre toți, dacă promite astea, eu îl votez! Iar dacă nu le face, mă duc la Primărie și arunc cu ouă și roșii în el!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori