marți, decembrie 27

Spiritul Crăciunului


   … este extrem de prost înțeles de unii dintre noi. Sărbătoarea asta trebuie să ne îndemne să fim mai buni cu cei din jur, să dăruim și să nu exageram. În tot acest timp… dar n-am să mă iau de cei ce au înfundat camerele de gardă ale spitalelor… noi facem excese în tot timpul anului, dar doar cele din preajma sărbătorilor sunt prezentate la televizor…
   Băi dar care-i treaba cu împodobitul caselor cu beculeţe și luminițe colorate? Din câte știu eu, din moși strămoși, la noi se împodobește bradul… luam un brad, îl punem în cea mai mare cameră din casă și-l împodobim cât mai frumos posibil. Bradul! Nu casa! De unde dracului vine ideea asta cu împodobitul casei? Habar n-am… dar cu siguranță ăla care a scornit-o e un mare topit. Îmi lipesc beculeţe la geam și le întind pe toată casa și prin curte ca să ce? Să consum mai mult curent? Să le arat eu vecinilor că sunt cel mai șmecher? Astea-s motivele? Chiar? Penibil!!!
   Aparent oamenii cu abonament la presa HI (hârtie igienică: click liber/tatea, can can and shit like that) nu au aflat încă de conceptul „less is more”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori