vineri, decembrie 30

Oglindă oglinjoară


   Printr-un ghinion teribil una din oglinzile lui Silver a fost avariată în trafic – nu de către mine, ce bine! A fost lovită într-un mod complet special astfel încât i s-a rupt doar motorul electric ce rabata oglinda… doar atât, restul pieselor erau încă funcționale.
   Cei de la reprezentanţă au încercat să jupoaie pielea de pe mine cu zâmbetul pe buze și le-am zis „pas”. Am început să-mi caut altă oglindă, pentru început, am căutat una nouă. After-Market nu găseam decât cu comandă electrică și încălzită, dar nu și cu rabatare, oglindă ce-mi era mie necesară nu era disponibilă decât de la producătorul oficial.
   Am schimbat tactica și am început să caut pe la dezmembrări. Din nou, nimeni nu avea oglindă precum a mea. Ce-i drept nu se vând prea multe mașini cu configurația lui Silver, iar cele care se vând sunt îngrijite și dacă cumva ajung la dezmembrări, cu siguranță nu mai ajung cu oglinzile întregi, asta-i clar. Bazându-mă pe faptul că cei de la Renault au „împrumutat” multe piese de pe modelele lor celor de la Dacia, m-am gândit că n-au cum să nu se potrivească piesele de pe un model pe celalalt. Și am început să caut aceeași piesă dar de la un Megane 2. Și am găsit… opțiunea de rabatare electrică e mult mai comună pentru Megane. Doar că… într-un efort supraomenesc de a-și creste profiturile, cei de la Renault au făcut oglinzile identice pentru cele doua modele și le-au schimbat doar părțile esențiale, cum ar fi capacul exterior ce vine vopsit în culoarea caroseriei, sistemul de prindere pe portieră și mufa. În rest, toate piesele sunt identice.
   Astfel, poate… cineva… pe undeva… printr-un ghinion ceva mai mic decât al meu… poate… și-a stricat oglinda retrovizoare dreapta de la Clio 3 sau Megane 2. E foarte probabil să se potrivească și la modelele ceva mai noi de Megane 2. Piesele ce mi-au rămas întregi și pot fi refolosite sunt suportul ce se fixează pe portieră, cadrul de plastic al oglinzii, motorul electric ce controlează geamul oglinzii, geamul oglinzii, capacul exterior care din păcate mai are doar un element prin care se fixează pe cadru – cu toate astea se fixează în continuare bine pe cadru – și cablurile electrice: senzorul de temperatură, mufa pentru încălzire și mufele pentru motorul electric și cel de rabatare. Singura piesă ce lipsește este acel motor ce rabatează oglinda pe care l-am refolosit eu.
   Deci, dacă cumva… cineva… pe undeva… cumva… a lovit retrovizorul dreapta și i s-a stricat vreo piesă din cele enumerate de mine mai sus, poate să mă contacteze cu încredere, îi vând doar piesa ce-i este necesara la un preț rezonabil. După cum oricine a lovit oglinda știe, nu se vinde decât completă, nu pe piese. Sau poate este cineva care are un retrovizor fără rabatare defect, poate cumpăra toate piesele de la mine și-și poate repara retrovizorul defect.
   După cum am spus, preturile sunt rezonabile, n-am să jupoi pielea de pe nimeni.

6 comentarii:

Ovidiu spunea...

Te-a lovit chiar așa rău criza de te-ai apucat să faci comerț cu piesele sh ale lui Silver, nu cumva ai venit de la francezi și ai făcut trafic ilegal de criză de la ei la noi?:))

armin spunea...

Nu chiar... dar o oglinda originala costa cam 700 de lei, la dezmembrari e cam 400 si daca ti se strica una din piesele componente trebuie sa o cumperi pe toata. Plus, eu nu mai am ce face cu ea, poate o mai fi vreun ghinionist prin preajma... poate...

Ovidiu spunea...

Am înțeles din blog la ce te referi, dar na, mai glumim și noi, nu?
Baftă, poate vei face un om fericit de an nou!

armin spunea...

aaaa... ok... multumesc!

diversediversificate spunea...

Off topic, but on time!

=====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
-Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

*Gandurile lor merg catre tine!

-La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com

-Să vă fie zilele senine, fericite, sănătoase și norocoase! Ada Pavel – adapavel.wordpress.com

- Să vă dea Dumnezeu un An nou fericit, cu tot ce înseamnă asta pentru voi! Adela Onete – http://www.danap.ro/

- Un 2012 mai bun pentru toata lumea! – http://diversediversificate.wordpress.com/

armin spunea...

multumesc, initial am crezut ca vrei o oglinda de megane pe sandero, dar m-am inselat... multumesc frumos!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori