miercuri, decembrie 21

Episodul 7. Domnul doctor



Acum crezi Tomo? Aproape cred Doamne!

   Este complet inutil să mai spun că nu am crezut niciodată că am să ajung aici. Nici nu are rost să mai spun că și acum am impresia că sunt lucruri ce încă mai pot merge prost. Dar nu sunt eu singurul cu pitici pe creier… mai sunt mulți… și aia mulți, n-au terminat un doctorat așa cum am făcut-o eu. Fuck Yea!
   A fost un proces lung și anevoios, au fost nenumărate momente în care am simțit efectiv că nu mai pot face faţă, dar susținut și de alții am mers mai departe. Au fost momente în care aveam de lucru cât pentru doua vieți… dar mi-am eliberat mintea de prostii am pus mână și am lucrat în continuare până când nimeni n-a mai avut nimic de comentat. Au fost momente în care m-am simțit efectiv pierdut, erau momente în care nu-mi imaginam că o mai pot scoate la capăt vreodată… momente în care eram foarte sigur că am pierdut și că ar trebui să-mi accept înfrângerea. Dar mi-am revenit din pumni și în decurs de opt luni am scris doua articole și teza. Fuck Yea!
   Nici nu vreau să-mi aduc aminte cât de „formalitate-formaliteoasă” era susținerea publică și cum m-au ținut în priza cei de aici. Dar mi-a păsat? NU! Am făcut o prezentare șmecheră și le-am închis gura când au încercat să mă aiurească cu întrebările? Fuck yea!
   Așadar, domnule Mirea… juriul a deliberat și a decis să-ti acorde titlul de doctor în fizică al Universității Claude Bernard și al Universității Politehnica București! Felicitări!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori