luni, noiembrie 14

Noua colegă de birou


                A fost dată afară din birou după aproximativ 3 minute… c-așa-i în Franța, oamenii sunt mai dezghețați și forțează un pic regulile eticii fără să fie grosolani.
                Unul dintre colegii mei se și crede mare cuceritor. Ca bărbat, dacă ești laş, nu ai nici măcar un coi în pantaloni și te mai crezi și mare cuceritor, ești cea mai josnică făptură de pe faţa pământului. Practic ești cea mai nasoală combinație din lume… ever!
                Într-o zi, colegul meu vine la birou însoțit de un poster. Noi avem multe postere prin birou și pe hol… dar în ele sunt prezentate rezultatele muncii noastre, în posterul ce-l adusese ăsta era reprezentată cu mult bun-gust de către cei de la Playboy o tipă. Bună. Bună-rău!
                O scoate din tub, o prezintă tuturor… urale și ropote de aplauze! În sfârșit o cercetare al cărei rezultat smulge ropote de aplauze, nu? După care o atârnă pe ușă. În momentul ăla eu am fost cel mai fericit! În primul rând pentru că am vedere direct la ușă! În al doilea rând pentru că mă chinui de mai bine de doi ani ca să-i învăț să închidă ușa de la birou - aparent ăștia au crescut într-o casă înclinată – și odată gagica atârnată pe ușă ar fi avut un motiv bun să închidă ușa după ei când intră.
                Bucuria mea a ținut 3 minute. Fix! Pe ceas! Au dat-o jos și m-au lăsat din nou în frig… cu ușa deschisă. De ce au dat-o jos? S-au speriat de ea… și-au zis așa: „Dacă vine directorul laboratorului și o vede” !!!! Și dacă o vede ce?!? Ce-o să zică? Ce poate să zică?!? Care-i cel mai rău lucru ce-l poate face?!? Nu poate să te dea afară, nu-ţi poate desface contractul ce-l ai, pentru că îl ai semnat cu universitatea, nu cu el! Plus, dacă te da afară, cine mai lucrează pentru el?!? Unde găsește el alt agarici ce știe să opereze… drăcia aia de aparat ce o operezi tu?!? În cel mai rău caz te pune să o dai jos, ce mula mea pierzi atunci?
                Cred că am să o sun pe Elena Udrea a francezilor să-i propun un slogan pentru turismul lor: „Franța! Pentru că nici nu credeai că există oameni ce pot gândi atât de ciudat!”
               Oooh, era să uit de calendarul cu 365 de file făcut tot de cei de la Playboy ce-și are locul pe masa din centrul biroului nostru… lângă telefon. Bine că ăla e în regulă, dar să ai o gagică pe ușă care să te facă să o închizi de fiecare data când intri sau ieși e vulgar.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori