sâmbătă, noiembrie 19

Definiția prostiei


                Dacă până în prezent căutai definiția prostiei absolute dar nu ai reușit să o găsești, e vremea să te oprești din căutări, am găsit eu definiția prostiei absolute! Iat-o:
            Un român plin de imaginație și gânduri pozitive a plecat să caute succesul absolut departe de casa lui, în Franța. Săracul de el. Din motive care chiar nu mă interesează s-a gândit că ar fi bine să fure. Astfel a mers într-un magazin, a căutat raftul cu produse scumpe și a început să-și umple coșul. Înainte de a duce produsele la casa de marcat, deșteptul, s-a retras într-o zona puțin populată a magazinului (eu bănuiesc că s-a dus undeva la raftul cu produse cosmetice) și a început să schimbe etichetele produselor, a înlocuit codurile de bare ale unor produse cu preturi de peste 500 cu unele ale unor produse de 1.50. A fost prins la casa când încerca să plătească marfă în valoare de peste 2000 cu o bancnotă de 5! Probabil că aștepta și rest…
                Așadar, căutarea a luat sfârșit… el este definiția absolută a prostiei. Bravo! Felicitările mele! Nu prea se vede, dar mă bucur enorm că ai plecat din ţară și mă mai bucur și că francezii or să te împiedice o vreme să revii în acasă… între 3 și 5 ani din cate am înțeles. Mula mea, îţi meriți soarta.

2 comentarii:

Nymphetamine spunea...

prostia este lipsa de informatii.
e valabil si in cazul asta.

armin spunea...

nu cred... ăla a redus prețul produsului aproape de 500 de ori, trebuie să fii cu adevărat tâmpit să crezi că o să țină...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori