joi, octombrie 13

Stupid people

                Doar ce am vorbit de asta… fix azi mi-a adus aminte Bianca de ce vorbisem – pentru că eu sunt și bătrân și ocupat (în același timp) – și tot azi găsesc noi „specimene”.
                Evz.ro ne informează: „Rețeaua de date și voce a Orange întampină probleme la nivel național…” Din punctul meu de vedere știrea aia, chiar dacă avea 5 rânduri strangulate de reclame complet inutile, era suficientă. N-am nevoie să aflu mai multe. Doar că, jurnaliștii (care cel mai probabil au terminat Politehnica, Construcțiile sau ASE-ul) au simțit nevoia să bage un „update”, adică au simțit nevoia să actualizeze știrea, că să vorbim română. Apropo de asta, mă enervează la culme știrile actualizate, când deschid știrea și citesc întâi actualizările și apoi știrea în sine… e foarte… foarte prost gândită.
                Respectivele actualizări erau parcă rupte din rubrică „De vorba cu cititorii”: Primul cititor – care se plictisea prin casă, aș adăuga eu – care a fost selectat ne informează că a încercat mai bine de jumătate de oră să sune, dar nu a reușit. Decis fiind să comunice a trimis SMS-uri, convins fiind că așa sigur va reuși, doar că a eșuat din nou. Din nou, dacă eram ziarist, tăiam știrea acolo, dar cel ce a publicat-o a simțit nevoia să o duca până la capăt publicând prostia omenească: „SMS-urile nu au plecat fiind marcate de smartphone cu semnul exclamării”. Domnule Prost nr1, va mulțumim pentru contribuție, lumea va fi un loc mai bun de mâine, mai ales la auzul vestii că dumneavoastră dețineți un „smartphone”. Mula mea, oricum ar fi, am văzut și eu că un telefon mult mai prost afișează același semn de exclamare dacă nu reușește să trimită SMS-ul.
                Altă întâmplare, același subiect: socializam (pentru că în ultima vreme am fost acuzat că m-am transformat în țestoasă) cu un coleg de laborator suferință care îmi povestea cum și-a făcut abonament la Orange și ce probleme a avut după aia, dintre care… cea mai mare problema a fost, citez: „când să-mi bag cartela în iPhone… îmi dă eroare”. Din nou… mulțumesc pentru informație, simt cum mi-a crescut IQ-ul odată ce am asimilat aceasta informație. Ce m-aș fi făcut eu dacă nu știam că tu ţi-ai luat iPhone? Pentru sănătatea ta mintală, un „când să-mi bag cartela în telefon mi-a dat eroare” ar fi fost arhi-suficient.
             Ultima întâmplare… răsfoiam trafictube.ro și am găsit un clip… m-am uitat, mi s-a părut că autorul a exagerat și am urmărit un pic comentariile, să văd ce crede lumea. Am fost plăcut surprins să găsesc un comentariu care relata o scurtă întâmplare, nu-mi mai aduc exact aminte cum suna dar trebuie să fi fost ceva de genul: „asta-i nimic frate, mie mi s-a întâmplat o faza la fel, eram primul la semafor, am ambalat motorul și am plecat în forță… când m-am uitat în bord… mi se aprinsese becul de la traction control” Bine tu, șmechere care nu ești altceva decât cel mai șmecher bos de pe lumea asta… ai T-C și ce ti-ai zis tu? Dacă nu scrie mare pe mașină că e dotata cu așa ceva măcar să mă laud, nu? Cui îi pasă că ai așa ceva? Și încă un lucru, tu când pleci de la semafor stai cu ochii în bord să vezi ce becuri se aprind? Ba mai mult, merg mai departe și zic că nici o mașină pe lumea asta nu ar trebui să aibă bec care să semnaleze intrarea în acțiune a unui sistem de siguranță. Ce urmează? Să frânez cu ochii în bord să vad când se aprinde becul pentru ABS? Și în aceeași idee, ăla când dă cu mașină în zid, ce face? Se uită în bord să vadă dacă-l avertizează mașina că acționează airbag-urile? Astea sunt sisteme suplimentare de siguranță, nu trebuie să aibă becuri ca să te uiți după ele în bord, trebuie să le simți în timp ce ții mâinile pe volan.

1 comentarii:

Ovidiu spunea...

probabil din cauza plictiselii, unii "semeni" ai noștri au tendința de a se lăuda. este de apreciat că cel puțin încearcă să fie subtili, nu spun direct "bă, mi-am luat smartfon sau am bemveu x..." :))

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori