duminică, septembrie 4

Sub 20%

                Sesiunea de toamnă nu a produs surprize, dar cine se aștepta la așa ceva? În fond cei ce asistă la „Simfonia frunzelor aurite” nu sunt de loc „crema cremei”, sunt cei ce au reușit cu succes să pice în prima sesiune sau nu au reușit nici măcar să între în examen fiind opriți de corigenţe. Să nu-i mai socotim pe cei ce vin din ani anteriori… sub diferite pretexte.
                Eu cred că e un lucru bun ceea ce se întâmplă acum, fără BAC nu poți merge la facultate, fără facultate nu poți deveni corporatist iar dacă nu ești corporatist înseamnă că nu ai să-mi mai blochezi mie drumul cărându-ti fundul în mașina firmei spre mare sau munte, ceea ce e din nou un lucru bun. În plus, România are nevoie de oameni care să sape șanțuri și să măture pe jos, bine, recunosc nu mi se rupe mână dacă o iau eu de la târnăcop și matură, dar de ce să fac eu asta când eu am pierdut nopți dezlegând probleme la matematică și chimie, citind și pentru română și pentru istorie, când poți să o faci tu, tu, cel care ai ars-o prin cluburi și baruri.
                România are din nou nevoie de forță de lucru și nimeni nu-ti cere să știi ce a scris Eminescu sau Caragiale când îţi pune lopata în mână. Nu putem fi toți licențiați în economie, nu putem fi toți ingineri, cineva trebuie să sape și șanțuri!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori