marți, septembrie 13

Ochelari de cal?

                Am citit și eu interviul cu Mihăiță Neșu… și eu am fost impresionat de voința lui, ba mai mult sunt absolut sigur că are să se recupereze, are să dureze mult… foarte mult, dar are să se recupereze. Sunt sigur de asta!
                Când totul s-a întâmplat am fost șocat, nu numai pentru tragicul accident prin care trecuse Mihăiță, dar și pentru coechipierul lui, mă gândeam doar la povara cu care trebuie să trăiască el… groaznic. Evenimentul neplăcut a fost relatat cu lux de amânunte prin presă, toată lumea a aflat de Mihăiță și momentele prin care trecea…
                După care lumea și-a pus ochelarii de cal și a pus verdictul: Paralizat pe viață, legumă! Și acum ai să zici că nu-i așa… ba da, fix așa e, pentru că după ce Tolontan i-a luat interviu toată presa s-a aprins din nou, alți oameni au ieșit în faţă să ne spună cum le tremurau mâinile și au oprit mașina de emoție… de unde vine emoția aia? De la faptul că el însuși îl credea legumă! De acolo vine! De la faptul că noi nu prea suntem învățați să luptăm! De acolo vine!
                Iar acum subiectul este exploatat pentru audienţă… din nou…

2 comentarii:

Ovidiu spunea...

Românii, și poate nu doar ei, sunt prea "fataliști", prea neîncrezători. Majoritatea ar prefera sa vadă un om "legumă" decât să recunoască un luptător.

armin spunea...

Mass-media de tot rahatul ne-au facut sa fim asa...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori