miercuri, septembrie 7

armin to save the day


                Sub pretextul unei conferințe internaționale francezii m-au adus înapoi cu arcanul… bine, mai precis cu avionul, dar era un avion în formă de arcan. Stres mare… pentru ceilalți, eu eram extrem de calm, metamizol de calm eram, n-aveam nici o treabă. Și-au dat seama de ce eram așa calm după ce sala a rămas cu gură căscată la finalul prezentării, dar hai să nu-mi neglijăm așa de mult meritele, bine?
                Deci prima bilă albă, da? Salvat onoarea echipei, da Cipriane? Check!
                Asistam în continuare la prezentări… colega mea a ajuns la pupitru și i-a adormit pe toți, nu pentru că rezultatele ei ar fi fost previzibile sau plictisitoare, mai mult pentru că nu prea stăpânea bine engleza și se exprima destul de greu. Eu nu făceam nota discordantă, mă plictiseam de moarte… mă foiam pe bancă din amfiteatru, mă întorceam când într-o parte când în cealaltă. La un anumit moment dat am făcut o mișcare mai bruscă și cu o lovitură precisă am trântit trei scaune… Trei dintr-o lovitură! Are cineva vreo centură? Că am o idee…
                Deci a doua bilă albă, da? Trezit toată sala din somn! Check!
Mergem la masă, urmând ca după să revenim la conferință pentru a asista la prezentarea unui domn extrem de cunoscut ale cărui cercetări l-au transformat într-un adevărat guru în domeniu. Singura problemă este că domnul este o persoană groaznică, respectul lui faţă de cei din jur este nul.
                Hai să ne așezăm la masă, da? Haide! Cum organizatorii au făcut greșeala să lase puțin spațiu între mese tocmai pentru a înghesui mai mulți oameni într-un loc, lucruri ce nu țin de voința mea s-au întâmplat. Mai precis am agățat faţa de masă cu geanta și i-am trântit (puțin)respectabilului domn toată mâncarea plus două pahare cu vin în poală! Peste frumosul lui costum crem! Domnul a fost forțat să plece înapoi la hotel și să lase sarcina prezentării pe umerii celor trei asistenți ce-i cărase după el. Să fii tu mare guru și să ai trei asistenți după tine la o conferință… vorbește de la sine oarecum.
                Deci a treia bilă albă, da! Scăpat audienţa de chinul unei prezentări cu Mephisto!

Cel mai șmecher sunt… ba nu stai… ăl mai șmecher! Aa, da… mi-am și pătat cămașa… am pus pe ea o tartă cu zmeura, așa… ca să-i dea culoare… era prea albă oricum!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori