luni, septembrie 19

armin cel corupt

          Azi am acceptat, pentru prima oara în viața mea, mită! Azi am fost mituit… de către un gândac! True story! Hai să-ţi povestesc:
            M-am întors, după cum amicul meu Antonio a punctat – în „căminul ororilor”, pe care l-am găsit neschimbat în materii de condiții oferite dar cu un mic surplus la capitolul ocupanți, anume câțiva gândaci. Nu știu exact dacă s-au cuibărit în sertarul meu (a se citi cameră) sau sunt cuibăriți pe undeva prin cămin, dar cert este că azi îmi preparam ceva mâncare când am dat peste el… a căzut de undeva, de prin merindele mele probabil. Eu mă uitam la el, el se uita mirat la mine probabil întrebându-se de ce nu l-am strivit încă… ei bine, pentru că aveam farfurii în mână, n-aveam cum, până am pus eu bine farfuriile el a rupt-o la fugă… eu, după el. El fugea pe frigider, eu zguduiam frigiderul și cuptorul cu microunde – cel mai bun prieten al bărbatului necăsătorit – cu lovituri imprecise, dar puternice. Măcar atât!
Cumva-cumva a reușit să scape încă viu sărind de pe frigider, dar nu m-am dat bătut, la-m fugărit în continuare. A încercat să se facă pierdut pe podea, crezând că-i folosește la ceva faptul că are culoarea asemănătoare cu a pardoselii… aiurea, dansam step în urma lui, sigur i-a căzut tencuiala vecinului de sub mine – sigur îţi zic. Și, într-o încercare disperata de a scăpa, m-a dus la comoara lui și mi-a predat-o în schimbul vieții sale. Mai precis s-a urcat pe calorifer și a intrat între elemenţi unde nu-l mai puteam ajunge din cauza grilajului. Uitându-mă după el, i-am descoperit comoara. Greu… foarte greu m-am acceptat învins, de un gândac, și l-am lăsat în viață în schimbul comorii. Problema era că, la fel cum era și mituitorul meu – gândacul – comoara era între elemenţii caloriferului, greu accesibilă, doar că… inginer fiind am dezmembrat rapid un umeraș din sârmă, mi-am confecționat o tijă și cu ea am scos afară prețioasa comoara.
Ehei, dragii arminului… de azi sunt mai bogat cu 20 de euro cenți! O să-i folosesc pentru a plăti prima rată la un spray împotriva gândacilor cel mai probabil…

Morala? Nu dați şpagă, că-și cumpără şpăgarul ustensile de exterminare cu şpaga voastră!

4 comentarii:

irene-brizo spunea...

:)) cand am citit titlul mi-am zis "armin corupt ?niciodata!" el e incoruptibil

armin spunea...

true story!

Bianca spunea...

Ha ha, buna asta! Sa iti fie invatatura de mine:))

P.S: imi place cum scrii:)

armin spunea...

pai... Bianca... multumesc!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori