vineri, iulie 29

Steaua a murit

                Cândva era recunoscut drept cel mai galonat de fotbal din România, astăzi este în moarte clinică, ținut în viață doar de inimile ultimilor suporteri înfocați. De ceva vreme, acest grup este mai sărac cu o inimă… a mea! M-am saturat! În fiecare an se laudă că investește sute de milioane în echipă, în fiecare an transferă doar ciurucuri, doar fotbaliști de mâna a șasea. Mai du-te-n pula mea!
                În fiecare an pozează în cel mai mare apostol al creștinătății, în fiecare an își atârna de gât cruci și cheamă televiziunile să-l filmeze când intră el în biserică, în fiecare an apare câte o înregistrare cu el înjurând mai rău că birjarii! Mai du-te-n pula mea!
                În fiecare an se jură că nu se mai implică în treaba antrenorului, că nu-i mai impune tactica sau jucătorii și în fiecare an schimbă antrenorii mai des decât șosetele! Mai du-te-n pula mea!
                Azi a ieșit iar să se laude, să spună tuturor că a reușit în sfârșit să-l legitimeze pe cel mai mare atacant din România, Mihai Costea. Mie nu-mi place de el, mi se pare mult prea fițos, putea să-l convingă pe Romică să rămână, Romica era mult mai bun decât Mihai. Tot azi ziarele au vuit prezentând vestea: contractul lui Costea cel mic a fost înregistrat la ligă, el venind din postura de jucător liber de contract, asta după ce necuratul anunțase la televizor, împreună cu necuratul Craiovei, că s-au înțeles și Costea cel mic trece la Steaua pentru 1,5 milioane de euro. O prostie, o minciună gogonată cu care vrea el să ne duca de nas, ce s-a întâmplat de fapt? Necurații s-au înțeles între ei, tartorul șef i-a dat brutarului câteva zeci de mii de euro că să fie părtaș la jaf, după care a scos din visteria clubului suma de 1,5 milioane, suma ce a ajuns direct în conturile lui! Mai du-te-n pula mea!
                Ia-ti jucătorii… pe Dodel și Bănel, fă-ţi bagajul și pleacă-n morții mamii tale, ciobane! Ia-ţi istoria din 2003 și du-te-n Pipera, fă-ţi acolo stadion și cheamă-ţi familionul la meci și când o fi stadionul plin cu clanul vostru, întreg poporul are să se roage pentru un asteroid, sau un fulger, sau bulgări de foc din cer, ca să vezi și tu cât de mult te iubește lumea! Și mai du-te și în pula mea!
                Am început acest boicot acum câțiva ani, am și uitat câți au trecut 3? 4? nici nu mai știu, de atunci nu am mai mers la meciurile organizate în Ghencea, am continuat prin a ignora pur și simplu orice știre legată de necurat iar acum continui prin ultima soluție: Mă lepăd de Satană! Mă lepăd de aceasta copie ieftină a Stelei! Steaua nu e a ta, necuratule, nici a nepoților tăi! E a celor ce au clădit-o cu sudoare și dragoste! E a suporterilor care cântau când Dinamo conducea cu 3-0 în Ghencea! Iar tu, necuratule, nu te regăsești în nici o categorie! Mai du-te-n pula mea!
                Nu mai are nici un rost, asta nu e Steaua… Steaua nu s-ar fi chinuit cu o echipă ce a ajuns în prima ligă profitând de retrogradați! Steaua nu termină niciodată campionatul înafara podiumului! Steaua nu are nevoie de Dodel… și nici de Bănel… cu atât mai puțin de Nilă! Ca să nu mai vorbesc de celebrul Tininho, care a semnat cu Steaua din postura de jucător liber, asta după ce doi ani ocupase cu succes postul de portar… la un club de noapte din Portugalia!!! Mai du-te-n pula mea!
                Te lepezi de Satană? Mă lepăd! Te lepezi de Steaua? NU! Bineee… Te lepezi de Steaua necuratului? DA !!! Din fundul plămânilor DA!!! De trei ori DA!
                A, să nu uit: Mai du-te-n pula mea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori