joi, iulie 28

Românește

                Pe lângă faptul că din nou am primit cu multa plăcere vizita doamnei directoare… din nou a trebuit să vorbesc exclusiv franceză și să o fac pe ghidul prin oraș iar în momentul în care eu prezentam locațiile interesante din București… șoc – și putina groază – primeam indicații de la doamna directoare, de genul: „dacă tot mergem acolo, n-ar fi mai bine să o luăm pe strada aia??” Stupoare maximă, cum adică, îmi dă indicații?? Îţi dai seama cum ar fi putut profita de pe urma acestui fapt tabloidele și televiziunile de rahat?!?
                De fapt, am dat-o dintr-una în alta ca să ajung unde voiam, în ziua de azi televiziunile și tabloidele au atins nivelul de alarmă în prostie. Eu înțeleg că e un lucru bun să antrenam oameni prosti, pe care mai apoi să-i punem să sape șanțuri și să dea cu matură pentru noi, dar nici chiar așa. S-a ajuns până intr-acolo încât nu mai poți avea încredere în ei nici măcar când spun cât e ora. Spre exemplu azi dimineață, la pro era 8:12, la realitatea 8:11 în vreme ce antena trei indica 8:13! Eu dacă vreau să știu ora exactă ce trebuie să fac? Să fac o medie între orele afișate de ei?!?
                Iar asta e ultima barieră ce mai putea fi sparta, pentru că restul au fost făcute țăndări de mult timp! De fapt stai așa, PROVOCARE: „încearcă să urmărești principalul buletin de știri al televiziunilor de tot căcatul – pro, antena și în ultima vreme chiar și prima – după care schimba pe TVR și urmărește și acolo buletinul informativ și fă o comparație!”
                Sunt 99% sigur că ai să rămâi cu un gust amar când ai să vezi în ce hal prezintă prima categorie știrile… de tot rahatul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori