joi, iulie 14

Magic

                În sfârșit RATB-ul a decis că va introduce câteva linii speciale ce vor circula noaptea! Probabil au cedat insistențelor mele, insistenţei mele… mă rog, le-am scris și eu o sugestie anul trecut. Deci am participat activ la aceasta inițiativă. După ce am studiat traseele liniilor… am concluzionat că sunt prea multe, cel puțin spre Militari și Drumul Taberei puteau să bage o singură linie… mă rog, acum abia aștept să văd controlorii la ora 3 dimineața: „Buna dimineața, v-ați trezit bine? Biletul sau abonamentul!”
                La auzul acestei vesti m-am bucurat foarte mult, ba chiar ca să-mi manifest bucuria, m-am dus la cel mai apropiat chioșc de bilete și mi-am încărcat cardul activ cu câteva călătorii… nu contează că cel mai probabil n-o să le folosesc, am simțit nevoia să salut inițiativa lor.
                Partea cea mai bună din aceasta acțiune a regiei… taximetriștii vor fi forțați să treacă la muncă… în sfârșit!!! Numărul lor se va subția serios, iar cei ce vor rămâne or să devina profesioniști, adică or să-și arunce cd-urile cu manele înlocuindu-le cu frecvenţele unor radiouri decente – dar sunt sigur că marea majoritate își vor înțepeni radiourile pe EuropaFM, Guerilla sau Radio 21 – or să pună în funcțiune aerul condiționat și mai ales… cel mai important lucru… or să înceapă să conducă precum niște șoferi profesioniști, nicidecum precum un șofer de raliu. Abia aștept să-i vad pe stimabili cum or să redescopere maneta aia ciudată din stânga volanului, abia aștept să-i vad cum or să devina niște fini cunoscători ai regulilor de circulație.
                Restul? Cei ce vor rămâne „pe drumuri”? Aș vrea să zic că mi se rupe-n patru de ei… dar sunt un pic om… deși dacă îmi aduc aminte că acum patru zile veneam pe Splaiul Unirii și am zărit un gândăcel galben pe dreapta, chiar în intersecție… și m-am înduioșat… și mi-am zis hai să-l las și pe el să între, că e mic și a dat și semnal, merită să premiez acest gest rar întâlnit în lumea gândacilor galbeni. Oricum traficul era blocat din cauza restului de gândăcei ce ocupa două benzi în dreptul centrului vechi, dacă mă băgam și nu-l lăsam nici nu puteam să trec de el, deci am oprit și i-am făcut semn să intre. Mi-am blestemat zilele imediat după, pentru că nesimțitul nu voia să se înscrie în trafic, ci să facă stânga pe pod… de pe prima bandă… și a blocat tot traficul și a intrat pe pod… ce să-i mai urezi unuia precum asta? Retragere plăcută! Sper să nu ajungă pe drumuri șoferii decenți, cei ce respecta restul participanților la trafic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori