sâmbătă, iulie 30

În mod oficial

                Sunt bătrân. Dar rău de tot… ar trebui să-mi cumpăr un baston și să mă duc în Cișmigiu pe aleea „La Șahiști”.
                Acum, eu mai trag concluzii foarte deplasate după ce analizez premise ce n-au nici o legătură între ele sau cu concluzia finala, dar aici nu mai e loc de interpretari: sunt batran și asta e!

Premise
                Când eram eu tânăr petreceam toată noaptea iar dimineața mă trezeam fără probleme la ora 8 fără să am ochii în gură, acum așa ceva nu mai e posibil… mă rog, asta e mai mult o constatare.
                Acum mulți ani, m-a luat de mână varul Emil și m-a dus să-mi arate ce e viața, la Liberty Parade! Eeeheeei, voinicii mei, pe vremea aia parada se ținea în Vama Veche și tot pe vremea aia cei de la Kiss sau Pro au încercat să le facă concurenţă celor de la 21 cu o paradă în același stil organizată în aceeași zi dar pe plaja dintre Venus și Saturn… vremuri nene! Când am ajuns acolo am observat cu stupoare că varul Emil o ardea chileanu cu o bere, două, trei… mă rog, mai multe beri în mână, în vreme ce eu țopăiam precum un descreierat în jurul lor, eram precum un câine fericit, dădeam ture cu limba scoasă și din când în când mai și lătram! Pe vremea aia abia împlinisem 18 ani, că altfel nu mă lăsau ăia să intru!
                Anii ce au urmat am făcut prezenţa la paradă și chiar m-am bucurat când au decis să o mute mai aproape de civilizație, între Saturn și Venus – mie nu-mi place Vama… Vama Sux! Iar în anii ce au urmat primei experiențe nu am ratat decât o paradă, când din cauza propriei prostii am rămas sclav la francezi peste vară (când ești prost, ești prost, n-ai ce să faci). Am trecut de la clasicul: hai să mergem și stăm la cort că n-avem bani, prin hai să mergem că avem cazare gratis (NOOT!!!) și până la hai să ne închiriem apartament că suntem mulți și ieșim mai ieftin. Anul trecut am fost acolo, dar nu am mai fost impresionat absolut deloc… deși era fix aceeași atmosferă precum în anii trecuți, nu m-a mai impresionat, ba mai mult m-am și plictisit… abia așteptam să plec.
                Anul asta… n-am mai simțit nici o dorința arzătoare de a participa, de a fi pe plaja aia, de a ţopăi până în zorii zilei… dar chiar de loc.

Concluzie
                Sunt bătrân!

Raționament perfect! Încă o treabă bine făcută! GG Eu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori