miercuri, iunie 22

Trafictube

                Bine, băieții ce l-au creat sunt destul de cunoscuți, implicați prin multe alte proiecte la fel de cunoscute precum şi acesta, nu mai e nevoie să-i prezint eu spunând cât de încântat sunt de inițiativa şi munca depusă. Dar eu chiar sunt încântat de ceea ce fac ei cu acest site. Aş vrea să devin şi eu colaborator, dar din păcate petrec prea puțin timp călărindu-l pe Silver şi astfel investiția necesară achiziționării camerei video şi accesoriilor ce-i sunt necesare îmi cam depășește posibilitățile… pe moment. Când m-oi face mare şi-oi avea bani, am să-mi cumpăr. Şi am să-mi cumpăr şi timp liber ca să umblu pe străzi de nebun. Şi tot atunci am să învăț şi să editez clipurile video. Mai devreme nu.
                În mare, s-a creat un site asemănător youtube-ului, şi-i folosesc şi platforma pentru clipuri, dar pe care se încarcă doar clipuri specifice, clipuri filmate de utilizatori în trafic. Adică fiecare se urcă la volan, conduce jumătate de şi, iar seara vine acasă şi caută incidentele filmate în trafic, le editează şi le pune pe site. Astfel lumea poate învăța, poate lua aminte: nu face asta că poate pățești şi tu la fel. Nu ştiu exact ce impact are, cate mii de utilizatori îi calcă pragul zilnic, dar sunt foarte sigur că au ce învăța de acolo.
                Bravo băieți, bravo Răzvane!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori